Permalänk
Medlem

Kabelfri dator (Syns det inte så finns det inte)

Jag och flickvännen hade tråkigt på Söndag förmiddag i samband med att vi skulle flytta en dator så vi bestämde oss för att "ta bort" alla kablar (enligt regeln "Syns det inte så finns det inte"!

Vi gick lös med eltejp och öppningsbara kattstrypare/buntband från Biltema.

Även fast jag inte är religös så måste jag tacka gud för öppningsbara kattstrypare!

Kabelfri dator (Syns det inte så finns det inte)

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Nu fick jag lite ider hur jag själv ska dölja min kablar snyggt

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Hedersmedlem

Finns ju såna "korgar" på IKEA för en billig peng om du vill slippa en massa problem när du ska flytta alltihop igen.

Blev snyggt dock!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

*tar mig en titt under mitt skrivbord, jämför med dina bilder och skakar på huvudet*


5/5!

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]