Permalänk
Medlem

Subject Delta Action Figure

Bilder och på Subject Delta ifrån spelet Bioshock 2.
Action figuren eller "leksaken" är gjord av NECA och köpt på Gamex (Kista mässan) i stockholm 2010.

Jag lägger upp bilderna pga jag hade gärna velat se vad som fanns med i kartongen innan jag köpte min.
Det kanske hjälper någon annan.

/H

Subject Delta Action Figure

Permalänk

hehehe. vars kan man hitta såna där (dockor)

Permalänk
Medlem
Skrivet av patrik.the.man:

hehehe. vars kan man hitta såna där (dockor)

Gamex.
Står annars i beskrivningen i galleriet

Permalänk
Medlem

är det denna man spelar som i spelet?
har ingen aning om bioshock serien provade bara 1an lite lätt där för några år sen men tyckte det var på tok för upprepande..

Visa signatur

Vi är alla nybörjare i början, glöm aldrig det.
1: Mozart TX - MSI Big bang-Xpower - i7 980x på vatten - GTX480 Sli - 12gb Dominator - 2x 128gb SSD raid0
2: Stacker 830 Nvidia - QX9650 (H20) - EVGA 780i - 9800GX2 (H20) - 8gb XMS2 - 150gb vraptor Raid0 + 5,2Tb

Permalänk
Medlem

SLUTA PACKA UPP DOM

Permalänk
Medlem

haha wtf?? Vart är datorn eller har jag missat något?:)

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

haha wtf?? Vart är datorn eller har jag missat något?:)

Vadå dator? Det är en leksak ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

SLUTA PACKA UPP DOM

Haha, nej

Skrivet av onYYx:

haha wtf?? Vart är datorn eller har jag missat något?:)

Galleriet ligger i kringutrustning, dvs inte en dator för då hade den legat i datorer/datorhörna!

Skrivet av Goo5e:

Vadå dator? Det är en leksak ^^

Precis.

Permalänk
Medlem

Riktigt snygga

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Fina bilder, men kan någon svara på frågan VARFÖR man köper sådana här saker? :S

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

1: AM4 3600X, RTX 4060 OC, X570-I, 32GB 3200MHz, SF450, 34”
2: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3600MHz, SF750, 34”
3: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3200MHz, SF600, 34”

Permalänk
Medlem
Skrivet av cheddar_bob5:

Fina bilder, men kan någon svara på frågan VARFÖR man köper sådana här saker? :S

samlare? ett intresse?
att samla action figurer är väl en hobby äldre en datorspel, inget konstigt med de.

Visa signatur

Vi är alla nybörjare i början, glöm aldrig det.
1: Mozart TX - MSI Big bang-Xpower - i7 980x på vatten - GTX480 Sli - 12gb Dominator - 2x 128gb SSD raid0
2: Stacker 830 Nvidia - QX9650 (H20) - EVGA 780i - 9800GX2 (H20) - 8gb XMS2 - 150gb vraptor Raid0 + 5,2Tb

Permalänk
Medlem

..Oh no! It's no longer a collectible!

Visa signatur

..old Fart

Permalänk
Medlem
Skrivet av cheddar_bob5:

Fina bilder, men kan någon svara på frågan VARFÖR man köper sådana här saker? :S

Vadå varför?
För att jag vill ha dem som prydnad/sammlar objekt. (uppenbarligen?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av machine:

..Oh no! It's no longer a collectible!

spelar inte mig någon roll då jag inte ser "gubbarna" som en investering jag kommer tjäna perngar på

Permalänk
Medlem

Som en stor fan av Bioshock serien var detta intressant. Tack för bilderna.
(avundsjuk)

Visa signatur

| Lenovo Legion Y520 | i7 8700K | ASUS Rog Strix Z370-F GAMING | Corsair CL15 Vengeance 3000Mhz | Acer 27" Predator XB271HU | Fractal Design Meshify C | EVGA CLC 280 WaterCooling | Samsung 860 Evo 1Tb/850 Evo 512 Gb| RTX Strix Asus 2070 | EVGA 650W GQ | Steelseries Rival | Logitech G105 | Playstation 4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

Verkar som han missade något

Permalänk
Medlem

Cool! Men tyvärr skulle min Naga krossa din