Diablo 2 runor/runewords vart är bäst att leta och vad man ska ha

Permalänk
Medlem

Diablo 2 runor/runewords vart är bäst att leta och vad man ska ha

Ja tjenare igen.

Jag började igår att köra Diablo 2 igen online och tänkte värma upp den delen av hjärnan igen Så jag tänkte att en fräsch start var att skapa en Zealadin eller en Smiter. Då tänkte jag att en Black (runewords mace/hammer/klubban) som vapen, men jag har allt utom Lo runan.

Vart hittar man denna bäst? Jag har hittills farmat på the Countess för att få runor men hittar inte Lo runan.

OBS jag är lvl 27 Paladin

Och till andra fråga var väl vilken rustning? Tänkte ett tag på Smoke för resisten den ger (50% to all). Har du ngt förslag?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Medlem
Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

de e countess i hell som droppar Lo runan fast för black så e det io runan du behöver vilket droppas av countess i nm tror jag de var,

Rune Word Catcher <- för att se listor på runewords lätt,

Diablo 2 The Countess - Diablo Wiki

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk
Moderator
Moderator

Black innehåller IO, inte LO. En jävla skillnad faktiskt.

IO kan du få på hellforge-questen både på Nightmare och Hell.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Black innehåller IO, inte LO. En jävla skillnad faktiskt.

IO kan du få på hellforge-questen både på Nightmare och Hell.

Io är så låg att kan du få från de flesta ställen på nm och hell. Countess är ett av de bättre ställena att farma låga/ mid runor.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Neanderthalaren:

Io är så låg att kan du få från de flesta ställen på nm och hell. Countess är ett av de bättre ställena att farma låga/ mid runor.

Givetvis, tog bara upp Hellforge eftersom det är störst chans där.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Om man vill farma högre runor, vart bör man göra det?
Jag har också nyligen börjat igen ^^
Körde lite grand för typ 10-12 år sedan.
Det ser ut som det blir d2 tills d3 eller Rift eller något annat sköj kommer.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Om man vill farma högre runor, vart bör man göra det?
Jag har också nyligen börjat igen ^^
Körde lite grand för typ 10-12 år sedan.
Det ser ut som det blir d2 tills d3 eller Rift eller något annat sköj kommer.

Det beror helt och hållet på vilka runor du är ute efter... men rent generellt så är wraiths i act2 riktigt bra... annars finns det oerhört trevliga kistor i act 3 med bara 1000 kombinationer som de kan droppa! varav en är jah och en är ber..

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lars Adaktusson:

Det beror helt och hållet på vilka runor du är ute efter... men rent generellt så är wraiths i act2 riktigt bra... annars finns det oerhört trevliga kistor i act 3 med bara 1000 kombinationer som de kan droppa! varav en är jah och en är ber..

Ok tack!

Störande att kistan är så liten.. så man kan inte spara så mycket som man vill..

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av IceDread:

Ok tack!

Störande att kistan är så liten.. så man kan inte spara så mycket som man vill..

Du kan flytta items till andra karaktärer
Kräver dock antingen 2 klienter eller någon du annan person du kan lita på för en säker överföring.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.