Permalänk

Min Datorhörna

Tja Tänkte visa min datorhörna eftersom det är så många här på sweclockers.com som har gjort det, så tänkte att jag också kunde göra det Jag använder datorerna främst till Surfa på internet, Photoshop, film, Musik, programmering, webdesign osv.

Datorer:
Stationära är en ihop plockad dator från komplett som har:
*4gb ram
*500gb hdd
*Ati radeon HD 4670
*Amd Athlon X2 3,0 Ghz 250 Processor
*2 skärmar från Benq 21.5"
*Tangentbord Razer lycosa
*Mus Logitech (Trådlös)

Mac mini:
*Intel core 2 Duo X2 2,53 Ghz
*NVIDIA GeForce 9400 256 MB
*320 Gb hdd
*4Gb Ram 1067 MHz
*Kör med 2 st skärmar Benq 24" ena är en G2420HD och den andra är G2410HD
*Tangentbord Apple keyboard
*Mus Razer Salmosa

Laptop:
Hp laptop ProBook 4510s

Högtalare
Logitech 2.1 - Till Macen
Logitech X-530 Högtalare, 5.1, - Till stationära

Headset
steelseries siberia v1

Mic
Logitech någon random.

Mus mattor
Steelseries +
Mjuk steelseries

Hårddiskar
1 Tb iomega Stående
500 Gb 2.0 Usb Driven iomega

Webkamera: Logitech Webcam C510 HD
Mobil: iPhone 4 Svart 16 gb
Mp3: Ipod classic 120 Gb Silver

Tack för att ni tittade!

Min Datorhörna

Permalänk
Medlem

inget direkt instressant, tkr det är bara jobbigt med många skärmar,

Visa signatur

hehehe =D

Permalänk
Medlem

Känns som ditt album är "kolla jag har fyra skärmar..men resten har jag visst glömt..."

Ursäkta men nej tack! 1p

MVH

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

håller helt med överstående

+1

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem

en fråga: varför?
varför köra 2 24" till en mac mini?
vaför köra mac mini?
varför köra mac?
...
nej men varför köra 4 skärmar dubbla datorer osv när det enda "bra"med mac är att det är enkelt/snyggt men med en till dator tar du ju bort hela idén med mini'n

Visa signatur

Stationär: Ryzen9 5900x | DDR4 3200MHz 2x16GB | Geforce GTX1080 | Asus x570-F | Samsung 980 pro 512GB | Samsung 70 pro 256GB | Corsair AX 1200W |
Server: Ryzen9 5950x | 128GB RAM |

Permalänk

Mac

När jag köpte mac datorn (ca 1 år sedan) då hade jag ingen annan dator och körde den som media dator på min Tv(32") men sen gick 32" sönder och då valde jag att köpa två 24" skärm och då åkte mac datorn upp på skrivbordet ist för vid tv:n. Men det är inte så att jag tänker köpa en till mac dator, för trodde att den skulle vara "bra" men den är inte lika bra som apple påstod. Så mitt nästa köp (till nästa år runt feb-mars) blir en ny dator med sli/crossfire så jag kan köra med alla 4 skärmar samtidigt det är väl mitt framtida mål! Och använda macen till Tv:n i vardagsrummet!

Var det svaret på frågaN?
Mvh Miniplauge

Permalänk
Skrivet av stfh:

inget direkt instressant, tkr det är bara jobbigt med många skärmar,

Okej Jag gillar det iaf

Permalänk

Efter som jag är bara 17 år så har jag inte pengarna så behövs för att köpa en "Gaming dator" för runt 10-15000:- Det kanske det är därför det ser ut som jag inte har de andra delarna (Gaming dator)

Permalänk

Jo du hade haft dom pengarna om du hade jobbat

Visa signatur

JS

Permalänk
Medlem

Avstängd?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Alltså... jag gillar idéen, men tycker det är lite för stökigt och rörigt... Och högtalarna gör sig inte rätt där dom står... Ja, allting stämmer inte överens med mig. Så du får tyvärr bara 2p. Detta är pga av att jag vill ha ett ganska rent skrivbord, och hatar sladdar...

Permalänk
Skrivet av .:JakoB:.:

Jo du hade haft dom pengarna om du hade jobbat

Jag jobbar 25h i veckan och äger aktier som är värda bra mycket mer än 15k men jag kanske inte prioriterar en dator som kostar 15k.

Skrivet av Goo5e:

Alltså... jag gillar idéen, men tycker det är lite för stökigt och rörigt... Och högtalarna gör sig inte rätt där dom står... Ja, allting stämmer inte överens med mig. Så du får tyvärr bara 2p. Detta är pga av att jag vill ha ett ganska rent skrivbord, och hatar sladdar...

Ja okej