Black Ops Steam aktivering

Permalänk
Medlem

Black Ops Steam aktivering

Är det så att jag kan köpa black ops i vilken butik som helst och lägga till keyn via steam o ha spelet där? Eller måste spelet gå via något speciellt distrubutionsled som det var med battlefield 2 och andra spel?

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk

full steamworks

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

Jag bara åkte media markt och köpte det, skrev in nyckeln i steam och laddade ner. Hela kalaset!

Kan tilläggas att jag inte har en cd/dvd/br-läsare och det var därför jag laddade ner.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Låter najs, blir en kopia imorgon. 379kr i affär jämtemot 59 euro på steam + avgifter... det är stor skillnad. Galet!

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

AkUs Vilka avgifter om jag får fråga?
Steam tar det priset det står, står det 59€ är det 59€ den drar, inget annat... men visst har Steam overprice med sina varor big time. BF BC2 fungerade inte iallafall att skriva in sin nyckel :S

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Skrivet av narlith:

Jag bara åkte media markt och köpte det, skrev in nyckeln i steam och laddade ner. Hela kalaset!

Kan tilläggas att jag inte har en cd/dvd/br-läsare och det var därför jag laddade ner.

Fick spelskivan i julklapp i går. Steam tar inte koden varför då? min dvdfungerar inte så jag vill gå via steam då da. men det verkar inte fungera, vbad kan problemet vara?

Visa signatur

Vista 32, Crossair 650 w, Asus M4A77, Radeon 5770. Cpu AMD Phenom ll x4 955, 3 mb ram.
Tack för du försöker hjälpa mig!

Permalänk
Medlem

kan vara problem med steams servrar. de har haft lite problem de senaste dagarna.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av flyawaynille:

kan vara problem med steams servrar. de har haft lite problem de senaste dagarna.

okey men när vet man att dem är okey igen?

prvade nu igen som admin med steam men det var samma sak

Visa signatur

Vista 32, Crossair 650 w, Asus M4A77, Radeon 5770. Cpu AMD Phenom ll x4 955, 3 mb ram.
Tack för du försöker hjälpa mig!

Permalänk
Skrivet av Liefvergren:

okey men när vet man att dem är okey igen?

prvade nu igen som admin med steam men det var samma sak

de e nu fixat laddning pågår men det verkar segt, ska steam vara det eller måste man göra något extra?

Visa signatur

Vista 32, Crossair 650 w, Asus M4A77, Radeon 5770. Cpu AMD Phenom ll x4 955, 3 mb ram.
Tack för du försöker hjälpa mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liefvergren:

de e nu fixat laddning pågår men det verkar segt, ska steam vara det eller måste man göra något extra?

Med tanke på deras pågående rea kommer det vara segt ett bra tag till, du är inte den enda som vill ha spel

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Vavle har inte oändlig serverkraft eller uppkoppling.. Verkar som att några inte förstår det:)

Permalänk

Kan du inte lägga över skivinnehållet på ett USB då?

Permalänk
Skrivet av enneby_93:

Kan du inte lägga över skivinnehållet på ett USB då?

allt klappat o klart, tack boys

Visa signatur

Vista 32, Crossair 650 w, Asus M4A77, Radeon 5770. Cpu AMD Phenom ll x4 955, 3 mb ram.
Tack för du försöker hjälpa mig!