Permalänk
Medlem

Liten modd på mini tangentbordet

Den blåa bakrundsbelysning under knapparna paja så jag tänkte jag moddar det lite har bytt de tre lysande gröna dioderna för caps , num , scroll till röda som blinkar det blev snyggt även slipat bort den grå silvriga färgen så nu är det svart och där knappen satt för tangentbelysningen funderar jag på o sätta en styrpinne ifrån en bärbar dator som kommer ha samma funktion som pilknapparna ( När jag väl löst hur det skall kopplas in ) eller så blir det nån annan slags belysning i bordet ev nåra ljustarka blå dioder runt om.

Liten modd på mini tangentbordet

Permalänk
Medlem

KOMMENTERA GÄRNA JAG HAR FLER SAKER PÅ GÅNG MEN INGA JÄTTEPROJEKT PRECIS .... ZLACK

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zlack:

KOMMENTERA GÄRNA JAG HAR FLER SAKER PÅ GÅNG MEN INGA JÄTTEPROJEKT PRECIS .... ZLACK

okej??

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av Zlack:

KOMMENTERA GÄRNA JAG HAR FLER SAKER PÅ GÅNG MEN INGA JÄTTEPROJEKT PRECIS .... ZLACK

U mad?

Okey?
Bilder på ledsen tända då? före/efter kort? Förstår inte redigt vad du menar att du slipat ner med stålull den gråa färgen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte riktigt vad du gjort?!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kommentera gärna , har fler små projekt pågång / Zlack

Permalänk
Medlem

Bara bytt de gröna lysdioderna till röda som blinkar o slipat / polerat bort den grå silvriga färgen på ovansidan typ så ytan har blivit uppruggad o svart ....

Jag vet att det är en simpel modd men kom inte på nått annat ...

( Lägger väl upp ett kort på undersidan så ser ni den grå silvriga trista färgen )

tillägg
Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

U mad?

Okey?
Bilder på ledsen tända då? före/efter kort? Förstår inte redigt vad du menar att du slipat ner med stålull den gråa färgen.

Eftersom det är blinkande lysdioder är det svårt o få bilder på dessa - plast höljet var grå silvrig lackad och det är just det jag slipa/ putsat ned , det ser lite ruffigt ut och det var det jag var ute efter.

Permalänk
Medlem

Jag har fixat en film på dessa blinkande dioder ..... ( Obs ligger på min Facebook sida
Logga in | Facebook

Permalänk
Medlem

Off topic:

På tal om blinkande dioder.. Visst finns det nåt program eller liknande som gör så att num lock, caps lock och/eller scroll lock blinkar i takt till ens musik? Kom på det nu och har för mig att jag har haft det.

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

Det finns ett sådant program enda nackdelen är att det ändrar i registret

Permalänk
Skrivet av anton:

Off topic:

På tal om blinkande dioder.. Visst finns det nåt program eller liknande som gör så att num lock, caps lock och/eller scroll lock blinkar i takt till ens musik? Kom på det nu och har för mig att jag har haft det.

Skrivet av Zlack:

Det finns ett sådant program enda nackdelen är att det ändrar i registret

Finns plugin till winamp bla.. Ett program ändrar i registret så att num,cps och scroll lock ändras. Dock finns det ett annat plugin som endast bara tänder släcker lysdioden.

Sen må det även finnas fristående program som gör samma sak.

Visa signatur

I am Extrazz.