Permalänk

du börjar få till det :), jag körde me 9800GTX som physX en gång i tiden, de var när jag hade mitt 9800GX2 då de var de snabbaste kortet

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

FAIL! Du har din brors "symbol" på bakrunden av en bild

symbol :S??????

Permalänk
Skrivet av NeroXxo:

symbol :S??????

han menar troligtvis flaggan

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arne-Mohammed:

han menar troligtvis flaggan

vänta nu symbol...flagga...??? vad har detta med saken att göra lixom :S ????

Permalänk
Medlem

Ha jag hade ett liknande problem med mitt 780i och GTX 260 men jag tryckte lite på BIOS chipet och samtidigt starta datorn så funkade det

Permalänk
Medlem

looking good looking gooooood !

Permalänk

vad fan köp ett till gtx 480 istället för att köpa ett gtx 580 det skulle nog ge mer prestanda ökning. (bara min tanke)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

FAIL! Du har din brors "symbol" på bakrunden av en bild
Låter bra Blir det i7 sen när sandy bridge kommer då?
Jag ska byta kylpastan, hoppas det idlar lägra ändå ^

Det är albanska flaggan dunno :P!
Jag e fett sugen, men får vänta, min 980x kostade fläsket av plånboken ska bara ha nytt i7 mobo till min andra rigg :D!
Ja gör det så hoppas vi det blir bättre :)!

Skrivet av Arne-Mohammed:

du börjar få till det :), jag körde me 9800GTX som physX en gång i tiden, de var när jag hade mitt 9800GX2 då de var de snabbaste kortet

Javisst, det blir bra det hära :D, jag saknar mitt Evga 9800GX2 :O:(... Sjukt fint var det :(...

Skrivet av NeroXxo:

symbol :S??????

Albanska flaggan

Skrivet av Arne-Mohammed:

han menar troligtvis flaggan

Albanska flaggan

Skrivet av KsKz_91:

vänta nu symbol...flagga...??? vad har detta med saken att göra lixom :S ????

Albanska flaggan

Skrivet av SkizzeR.:

Ha jag hade ett liknande problem med mitt 780i och GTX 260 men jag tryckte lite på BIOS chipet och samtidigt starta datorn så funkade det

Det e fel på första pci-e porten och nordbryggan på den gamla revisionen av Nforce 780i och 790i, så det är ett fel som kommer plöstligt och blir större och större :(...

Skrivet av KsKz_91:

looking good looking gooooood !

Thanx

Skrivet av patrik.the.man:

vad fan köp ett till gtx 480 istället för att köpa ett gtx 580 det skulle nog ge mer prestanda ökning. (bara min tanke)

Jo jag får se det, jag kan få ett 580 för ett helt sjukt underbart pris och det från kompletts butik ;)... helt nytt :D!! Så för se om jag lockas av att köpa 580 eller ett till 480

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

Så jävla sexigt börjar det bli ^^ Jag vet inte, men jag tror jag är en av de få som faktiskt gillar noctuas färger xD Ser lite... småstörda ut, och det passar min smak bra ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Så jävla sexigt börjar det bli ^^ Jag vet inte, men jag tror jag är en av de få som faktiskt gillar noctuas färger xD Ser lite... småstörda ut, och det passar min smak bra ^^

Sexigt är det redan ;D... Är du tom i huvudet :O! De e porriga :O! Det kommer fler noctua artiklar jag jag funerat på att införskaffa :D!

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReDoZz:

Sexigt är det redan ;D... Är du tom i huvudet :O! De e porriga :O! Det kommer fler noctua artiklar jag jag funerat på att införskaffa :D!

Jag har redan sagt att jag älskar dom?

Permalänk
Medlem

Gillar iaf verkligen att du satt fläktarna rätt Många sätter alla längst upp som utblås, men du har satt dom helt rätt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReDoZz:

Det är albanska flaggan dunno :P!
Jag e fett sugen, men får vänta, min 980x kostade fläsket av plånboken ska bara ha nytt i7 mobo till min andra rigg :D!
Ja gör det så hoppas vi det blir bättre :)!

Jo jag får se det, jag kan få ett 580 för ett helt sjukt underbart pris och det från kompletts butik ;)... helt nytt :D!! Så för se om jag lockas av att köpa 580 eller ett till 480

Vadå din 980x?! VAR ÄR DEN?!

Och sälj ditt 9800 och ditt 480 och köp ett 580

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Jag har redan sagt att jag älskar dom?

BRA:O...

Skrivet av Goo5e:

Gillar iaf verkligen att du satt fläktarna rätt Många sätter alla längst upp som utblås, men du har satt dom helt rätt!

Hehe Jag vet precis hur det går till med att sätta rätt luftflöde i datorn, rökmaskiner e bra att låna ibland :D!

Skrivet av Goo5e:

Vadå din 980x?! VAR ÄR DEN?!

Och sälj ditt 9800 och ditt 480 och köp ett 580

980x ligger i sin låda väntan på ett nytt mobo :(... Men snart när pengarna börjar rulla in och jag e ledig (A).
Njaaah det beror på faktiskt (A), jag kna få skitbilligt men orkar inte just nu ^^

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReDoZz:

BRA:O...

Hehe Jag vet precis hur det går till med att sätta rätt luftflöde i datorn, rökmaskiner e bra att låna ibland :D!

980x ligger i sin låda väntan på ett nytt mobo :(... Men snart när pengarna börjar rulla in och jag e ledig (A).
Njaaah det beror på faktiskt (A), jag kna få skitbilligt men orkar inte just nu ^^

Jag vill se din jävla 980! hahaha ^^ Jo, rökmaskiner är bra till många saker ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Jag vill se din jävla 980! hahaha ^^ Jo, rökmaskiner är bra till många saker ^^

Kan skicka biden på msn, bara säg till när du vill ha eller skriv din msn på PM :D!

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReDoZz:

Kan skicka biden på msn, bara säg till när du vill ha eller skriv din msn på PM :D!

Tror jag skickat ett nu?

Permalänk
Medlem

Tro inte att en ssd-disk höjer prestandan för då är du lurad

Visa signatur

Stationär:Coolermaster Cosmos II, Corsair AX1200W, MSI X79A-GD65 8D, Intel Core i7 3930K, Corsair H100, 64GB Corsair VENGEANCE 1600Mhz, Gigabyte GTX690SLI, 256+256GB OCZ Vertex 4 Raid0.
Bärballe: MSI GT780R-231NE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rhole:

Tro inte att en ssd-disk höjer prestandan för då är du lurad

Hur menar du nu?