Permalänk
Medlem

Snyggt ombygge.

Däremot så får du bara en trea. Jag känner att du kunde haft mer struktur i galleriet, att du arbetade inåt från hela rummet till t.ex. datorn för som det är nu är det bara "Först det här, oj, nu har vi det här" osv.

Sen känner jag som en tidigare person att bilderna från filmerna var överflödiga då de inte direkt visar någonting av nytta för oss. Utveckla gärna syftet till det.

Om du rensar upp i galleriet och håller dig till en spec. avdelning så blir det mycket bättre!

Permalänk
Medlem

De e naaaajs

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Aa just det, prestige level 41 i MW2 på första dagen. Starkt jobbat!

Nej men annars ser det trefvligt ut.

Permalänk
Medlem

Fint, men varför ska du ha ett nytt chassi? (Jag har själv ett k62, därför jag undrar!)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Skrivet av Sewerin:

Fint, men varför ska du ha ett nytt chassi? (Jag har själv ett k62, därför jag undrar!)

Gillar det inte lika mycket längre Sugen på någon nytt!

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Skrivet av CitroFrukten:

Inget fel på z-5500 om du täpper igen Lufthålet med något kul. så blir den mycket rappare och låter bättre.

Sen så heter hon neytiri i avatar

Ska jag täppa igen med typ en kudde då eller? Okej neytiri

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Medlem

Natiri Edit: Neytiri kanske det var ja

Känns inte 77" lite litet när man ända ska köra på en projektor? inte mycket större än en ordentlig TV. Kör själv ca 120" och vill absolut inte ha mindre bild.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Skrivet av SmOOthy:

Natiri Edit: Neytiri kanske det var ja

Känns inte 77" lite litet när man ända ska köra på en projektor? inte mycket större än en ordentlig TV. Kör själv ca 120" och vill absolut inte ha mindre bild.

Beror nog på hur man sitter också. Sen har ju alla olika tycken

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

Aldrig funderat på en uppspändduk på ram ?

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk

Jag sitter ca 3m från duken och visst man kan ha större men väggen är ca 3,8m bred och 2m duk passar bra där. När jag ska köpa ny projektor så kanske en duk "råkar" komma med i beställningen Ramspänd duk passar inte på den väggen då det sitter en dörr i vägen.

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Medlem

haha nice måste kostat en hel del allt du har ^^ men måste medge man blir lite avis hehe

Permalänk
Skrivet av Jjsoon:

haha nice måste kostat en hel del allt du har ^^ men måste medge man blir lite avis hehe

Tack Några lakan gick det väl på

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Hedersmedlem

Känns lite som ett skryt-album :I

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Tja riktigt najs setup! Undrar dock vart första bilden i galleriet kommer ifrån? ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpe:

Tja riktigt najs setup! Undrar dock vart första bilden i galleriet kommer ifrån? ^^

Det ser ut att vara Megan fox
http://idaodmyr.blogg.se/images/2009/megan-fox_51593128.jpg

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem
Skrivet av vikham:

jaa men vartifrån?

Permalänk
Skrivet av Leifson:

Känns lite som ett skryt-album :I

La upp galleriet förr att jag var lite stolt att jag hade gjort om ett rum och ville visa hur det gick till.

Skrivet av Simpe:

jaa men vartifrån?

Printscreen från Transformers filmen i Blu Ray, 1920x1080

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av ME4FASHION:

La upp galleriet förr att jag var lite stolt att jag hade gjort om ett rum och ville visa hur det gick till.

Printscreen från Transformers filmen i Blu Ray, 1920x1080

Tack

Permalänk

Första dagen på Cod bilden känns ganska lögn, men när man level 41 så snabbt så är man bra.

Gillar ditt rum, högtalarna är bra för sitt pris. Men dem kanske kan bytas ut när du får lite mer pengar, eller när dina föräldrar bidrar med lite pengar.

Kan del med mig lite av min lägenhet http://www.sweclockers.com/galleri/6121-datorhorna-boras

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Skrivet av Iprenen:

Snyggt ombygge.

Däremot så får du bara en trea. Jag känner att du kunde haft mer struktur i galleriet, att du arbetade inåt från hela rummet till t.ex. datorn för som det är nu är det bara "Först det här, oj, nu har vi det här" osv.

Sen känner jag som en tidigare person att bilderna från filmerna var överflödiga då de inte direkt visar någonting av nytta för oss. Utveckla gärna syftet till det.

Om du rensar upp i galleriet och håller dig till en spec. avdelning så blir det mycket bättre!

Skrivet av The man swe 90:

Första dagen på Cod bilden känns ganska lögn, men när man level 41 så snabbt så är man bra.

Gillar ditt rum, högtalarna är bra för sitt pris. Men dem kanske kan bytas ut när du får lite mer pengar, eller när dina föräldrar bidrar med lite pengar.

Kan del med mig lite av min lägenhet http://www.sweclockers.com/galleri/6121-datorhorna-boras

Kan påpeka att jag trodde att det var först dagen så inget ljug här inte. Jag gillar högtalarna och dom kommer inte att bytas ut på något år. Eller så köper jag nya och ger dom till brorsan

Men tack The Man

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Känns lite som ett skryt-album :I

Visst är jag lite avis, men jag håller med... Klart man skulle vara stolt över det där, men det känns som att det brassas på med detaljer som bara skryter nu.

Ont: Ser fint ut, men som alla andra säger, andra högtalare

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem
Skrivet av The man swe 90:

Första dagen på Cod bilden känns ganska lögn, men när man level 41 så snabbt så är man bra.

Gillar ditt rum, högtalarna är bra för sitt pris. Men dem kanske kan bytas ut när du får lite mer pengar, eller när dina föräldrar bidrar med lite pengar.

Kan del med mig lite av min lägenhet http://www.sweclockers.com/galleri/6121-datorhorna-boras

+1

Visa signatur

7700k delid @ 5Ghz ~ Z270 MSI SLI Plus ~ RTX 3070

Permalänk
Medlem

@Haft en bra dag älskling?

FU^^ vad gör du med min GF? haha nice bygge

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Skrivet av KRQKAN:

@Haft en bra dag älskling?

FU^^ vad gör du med min GF? haha nice bygge

Megan är min! Tackar

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk

En fråga innan jag betygsätter. Personligen tycker jag ljud och bild går han i hand. Men jag ser inget ljud system. PC högtalar system är väll lite minus okej för film. Men enligt mig kan man inte njuta av en film om man inte har ett rickigt tru hd surround på b-ray filmer. Men jag kanske är kräsen. Eller har du ett "rickigt" system fast man inte ser det på bilderna? Känns lite konstigt att köpa projektor och ha små satelit högtalare. 3p nu skaffar du ljudanläggning som är värd en projektor 5p (om du har räcker det med bild^^)

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g

Permalänk
Skrivet av gudbrandsen:

En fråga innan jag betygsätter. Personligen tycker jag ljud och bild går han i hand. Men jag ser inget ljud system. PC högtalar system är väll lite minus okej för film. Men enligt mig kan man inte njuta av en film om man inte har ett rickigt tru hd surround på b-ray filmer. Men jag kanske är kräsen. Eller har du ett "rickigt" system fast man inte ser det på bilderna? Känns lite konstigt att köpa projektor och ha små satelit högtalare. 3p nu skaffar du ljudanläggning som är värd en projektor 5p (om du har räcker det med bild^^)

Okej, med en film i Blu Ray och t.ex DTS ljud presterar högtalarna extremt bra! Basen, trycket, surround och rösterna. Det är min åsikt och jag har jämfört med 100.000kr anläggning. Självklart är det inte lika bra men löjligt bra för pengarna. Kommer att uppgradera men vill pröva mindre system först

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Medlem

När du tagit foton på Avatar och blueray filmerna, har du fotat din projektors duk eller datorskärm?

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

Sweclockers = minhemmabio...?

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem

Du får en trea då galleriet var lite konstigt upplagt och för att jag inte gillar svarta väggar eller golv, speciellt inte tillsammans...

Permalänk
Skrivet av vikham:

När du tagit foton på Avatar och blueray filmerna, har du fotat din projektors duk eller datorskärm?

Duken, men fotona gör kvaliten på filem extremt dåligt.

Skrivet av fisken92:

Sweclockers = minhemmabio...?

Inte riktigt men jag vill vara som dom där! Inte en SweC

Skrivet av plutoachilleus:

Du får en trea då galleriet var lite konstigt upplagt och för att jag inte gillar svarta väggar eller golv, speciellt inte tillsammans...

Haha okej tack

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||