Räcker 4GB till GTA 4 (Xbox 360)

Permalänk

Räcker 4GB till GTA 4 (Xbox 360)

Har tänkt att köpa xbox 360 slim om någon vecka men jag har inte så mycket pengar därför undrar jag om man kan ha 4gb versionen och sen köpa en 250gb hårddisk när jag har råd. Men räcker 4GB till GTA 4?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600X - Moderkort: MSI MAG 550M MORTAR WIFI - Minne: Crucial Ballistix 3200 mhz - Grafikkort: Gigabyte 3070 Aorus Master - Chassi: Fractal Design R4 - SSD: Samsung 970 1TB - Nätaggregat: Corsair RM650 - Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 Black Edition

Permalänk
Medlem

Jag tror att det gör det,man behöver ju bara utrymme till gamesaves, under förutsättningen att du inte installerar spelet.

Permalänk
Medlem

Ska fungera utmärkt men jag skulle rekommendera att du väntar lite tills du har råd till en Slim med hårddisk för att i princip alla jag vet som köpt en 360 utan hårddisk som t.ex Arcade eller Slim 4gb har velat köpa en disk senare och fått betala mer totalt än att köpa med hårddisk från start

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Skrivet av Knuckles:

Ska fungera utmärkt men jag skulle rekommendera att du väntar lite tills du har råd till en Slim med hårddisk för att i princip alla jag vet som köpt en 360 utan hårddisk som t.ex Arcade eller Slim 4gb har velat köpa en disk senare och fått betala mer totalt än att köpa med hårddisk från start

Du kan ju köpa hårddisk väldigt billigt på tradera. I alla fall till den gamla.

Men själv har jag klarat mig länge på ett 256mb minneskort och då är de nya operativsystemet installerat så jag kan bara spara på typ 120mb av det så man klarar sig långt på 4gb och gör du inte det skaffar du ett usbminne på upp till 16gb och kör på

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Det kommer funkat utmärkt så länge du inte ska ha några DLC's, samt att du kan använda usb minnen som extra lagring om det skulle behövas.