Enda svensk i finalen i "Total Nissan Magazine"! Nu behöver jag hjälp!

Permalänk
Medlem

Enda svensk i finalen i "Total Nissan Magazine"! Nu behöver jag hjälp!

Hej alla glada swec:are!

Tack vare all hjälp av internetvänner i kvalomgången har jag nu kommit vidare till finalen i Total Nissan Magazine, Englands största Nissan-tidning!

Detta är såklart sjukt roligt för mig efter allt arbete vi lagt ner på bilen, och jag hoppas att ni vill hjälpa mej att vinna tävlingen. Det som lockar mest med förstapriset är att hamna på omslaget samt att dom gör ett 14-sidigt reportage om bilen!

Och nu behöver jag allas hjälp igen med så många röster det bara går på min bil, nr 3!

LÄNK:
Total Car Magazines | Impreza | Evolution | Nissan | Honda. Magazines for enthusiasts, drivers and owners of Japanese Performance cars.

Om ni vill läsa lite om arbetet bakom bilen så finns det en projekttråd här att beskåda.
Garaget | Erick - Nissan Skyline R33 GTS-25TM -95 | I finalen i Total Nissan Magazine!

Stort tack på förhand!

Jag hoppas det finns några som kommer ihåg mej av dom gamla medlemmarna här, för många år sedan hade jag ju en blå saab och det var ofta livliga diskussioner om vilka bilmärken som var bäst osv Det var tider det!

Omröstningen avgörs den 17 november kl 24:00

Tråden är skapad med tillstånd från moderator.

Mvh
Erick

Visa signatur

Varit med ett tag.. :)

Permalänk
Medlem

Grattis till framgångarna!

Röstade, även om jag egentligen inte tycker att det är okej att jaga röster på det här sättet. Hela vitsen med en sådan tävling försvinner ju om folk röstar för att vara snälla, inte för att bidraget är bäst. Den med användarkonton på flest forum och flest vänner på facebook/twitter vinner.

Personligen förstår jag inte varför moderatorerna har valt att göra ett undantag i sina regler den här gången, men de har väl sina anledningar.

Permalänk

Hehe ja röstade med, såg att du låg först...

Vågar man ens fråga varför?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hapone:

Grattis till framgångarna!

Röstade, även om jag egentligen inte tycker att det är okej att jaga röster på det här sättet. Hela vitsen med en sådan tävling försvinner ju om folk röstar för att vara snälla, inte för att bidraget är bäst. Den med användarkonton på flest forum och flest vänner på facebook/twitter vinner.

Personligen förstår jag inte varför moderatorerna har valt att göra ett undantag i sina regler den här gången, men de har väl sina anledningar.

I mailet från tidningen som har tävlingen stod det

Skrivet av Lesley Steel, Total Nissan Magazine:

and you can go begging for votes from your friends / on forums etc!

Så allt handlar ju om hur mycket arbete man lägger ner på att skicka besökare till deras webplats mer eller mindre..

Och som du säger, den som har flest vänner på nätet, eller mest inflytande vinner. Jag har sökt runt en del på nätet och några av dom andra som också är med är inte dåliga på att jaga röster heller ska sägas.

Jag tackar iallafall för din röst!

Visa signatur

Varit med ett tag.. :)

Permalänk
Medlem

Lade en röst på dig, är dock väldigt svag för 70-tals jappsar som den där Datsun 180B
Men får väl hjälpa en sweclockare in need.

Permalänk

La en röst
Dock ingen favoritbil

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Förlåt, röstade på R32 GTR'en.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Jag gav dig en röst! Snygg var den!

Permalänk
Medlem

Gav också dig en röst. Just nu leder du

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Svensk seger ska de va!

Permalänk
Medlem

La en röst, du leder.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Röstat. Tack vare aluminium

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Permalänk
Medlem

Grattis till vinsten;)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b