Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Blandade najs bilder från olika spel :).

Visa signatur

Gigabyte P55-UD4 | XFX 5850 + VTX3D 5850 CF | Corsair 650 W | 4 GB corsair XMS3 @ 1520 Mhz | Intel i5 750 3.8 Ghz | Corsair H50 | Fractal Design R2 | Benq T2200HD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loxus:

Eh?
Var nånstans är TQ en dungeon crawler?

Ja, det är en dungeon-crawler. Du pratar väl om Titan Quest?

Skrivet av Firkraag:

Har du lirat Torchlight? Bästa ute just nu imo.

Av någon anledning fastnade jag inte för det. Kanske för att jag spelade massa andra spel i vevan när det kom. Möjligt att jag ger det en ny chans en annan gång.

Permalänk
Medlem

Spelar Nimbus för tillfället.

Ett indiespel från en liten studio i Karlshamn. 100 spänn på Steam.
Om en blandning av racing/pussel med schysst fysik låter intressant så tveka inte. KÖP!
Originell spelidé med ren spelglädje.

Permalänk
Medlem

Tjena, jag har ett litet problem då det gäller Screenshots. Jag kan nämligen inte ta screenshots ingame på min nya dator i till exempel spelet Heroes of Newerth. Vet inte vad detta beror på. Då jag klistrar in det i paint så är det antingen bara helt svart eller en enkel bild på skrivbordet bakom. Nån som har något tips? Har windows 7 för i övrigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av h1ngsten:

Tjena, jag har ett litet problem då det gäller Screenshots. Jag kan nämligen inte ta screenshots ingame på min nya dator i till exempel spelet Heroes of Newerth. Vet inte vad detta beror på. Då jag klistrar in det i paint så är det antingen bara helt svart eller en enkel bild på skrivbordet bakom. Nån som har något tips? Har windows 7 för i övrigt.

Blir så i vissa spel, tror det har någonting med Vista/Win 7 att göra. Några spel har en egen mapp för screenshots, prova att kolla t.ex dokument/heroes of newerth/screenshots?
Eller så kan du ladda ned Fraps (så slipper du klistra in i paint också), FRAPS show fps, record video game movies, screen capture software

Permalänk
Medlem

Tack så mycket Ikke, jag provade nu också i BFBC2, blev samma sak, ska kika nu om det är några i screenshot mappen.

Permalänk

Gick bra på Black Ops! Laggar dock rätt mycket på multiplayern vilket förstör enormt mycket Sen är spawnplatserna inte de bästa.. spawnar ibland precis framför motståndarlaget..

Edit : Slänger in en till Tror den matchen slutade 38/14 eller nått!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk

CODBO

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Call of Duty: Black Ops

Love

Boom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evilmonkey:

Gick bra på Black Ops! Laggar dock rätt mycket på multiplayern vilket förstör enormt mycket Sen är spawnplatserna inte de bästa.. spawnar ibland precis framför motståndarlaget..
http://img534.imageshack.us/img534/6066/gickbra.jpg

Edit : Slänger in en till Tror den matchen slutade 38/14 eller nått!
http://data.fuskbugg.se/dipdip/gickbraigen.jpg

lägg upp en med bra stats med:D

Permalänk
Inaktiv

Stats borde inte räknas som screenshot och borde vara off topic

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

lägg upp en med bra stats med:D

dagens kanske är lite bättre

Skapligt flyt man hade då!

Skrivet av Loxus:

Stats borde inte räknas som screenshot och borde vara off topic

En bild på stats är väll bättre än ingenting alls eller hur ?

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Evilmonkey:

En bild på stats är väll bättre än ingenting alls eller hur ?

Näe

Permalänk
Medlem

in before alla förbaskade dumpar av kill statistiken

world of tanks

Metro2033

mass effect 1

perfect world

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk

kör på lite synthar-look o new vegas

skum bugg

Shank

Permalänk

Slakta Deathclaws

Permalänk

Lite bilder på Call Of Duty: Black Ops och Mafia 2

Nuketown!

Mycket xp i Hardcore.

Redigt åk!

Avslutar med en poster.

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Skrivet av Hamzta:

[Bilder]

Lite från en bana jag pillade på i en timme i Sandbox, brukar göra det när jag har tråkigt. Orkar aldrig dock fullfölja en bana och göra den klar, antar att det är inspiration jag saknar.
Ljussättningen är inte den bästa men funkar, dock har sandbox en tendens att bugga sig för mig.

Nice!

Synd att du har problem med inspirationen.

Permalänk
Avstängd

Tycker denna är ganska rolig:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av fatcamp:

Tycker denna är ganska rolig:P

LOL, är det Nixon på en minigun eller? Awesome!

Vilket spel? Länken säger Black Ops, men stämmer det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ikke:

LOL, är det Nixon på en minigun eller? Awesome!

Vilket spel? Länken säger Black Ops, men stämmer det?

stämmer bra fifan

Permalänk
Medlem

tog bort hela min spelmapp när jag bara skulle tagit bort en mapp i den mappen det var mäkta tråkigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sturmish:

http://i162.photobucket.com/albums/t269/slowblow1/aretg.jpg

tog bort hela min spelmapp när jag bara skulle tagit bort en mapp i den mappen det var mäkta tråkigt.

hahah men lol, märkte du inte att det tog lite väl lång tid? med det är ju bara å återställa igen

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Imbraman:

hahah men lol, märkte du inte att det tog lite väl lång tid? med det är ju bara å återställa igen

Nja. Tar man bort mer än ett visst antal GB så försvinner en hel del från datorn.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imbraman:

hahah men lol, märkte du inte att det tog lite väl lång tid? med det är ju bara å återställa igen

haha mjooo tyckte det tog lång tid medans jag gjorde det, men var upptagen o titta på film eller om jag glodde på Youtube och snacka på skype samtidigt, har för mig att det var ganska sent på kvällen också ^^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ikke:

LOL, är det Nixon på en minigun eller? Awesome!

Vilket spel? Länken säger Black Ops, men stämmer det?

japp det är black ops. Med zombie mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Nja. Tar man bort mer än ett visst antal GB så försvinner en hel del från datorn.

Raderar man något från datorn ligger det ALLT kvar tills det blir överskrivet.
Så det är till 99.9999999% chans att få tillbaka det. Har inget med hur mycket eller vad man raderar.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Knashatt:

Raderar man något från datorn ligger det ALLT kvar tills det blir överskrivet.
Så det är till 99.9999999% chans att få tillbaka det. Har inget med hur mycket eller vad man raderar.

Förklarar ju varför det är borta på hårddisken? Papperskorgen har väl en limit på runt 25-49gb?
Vet att man kan få tillbaka en del men inte -allt- efter att man rensat.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hamzta:

Förklarar ju varför det är borta på hårddisken? Papperskorgen har väl en limit på runt 25-49gb?
Vet att man kan få tillbaka en del men inte -allt- efter att man rensat.

Det mesta går att få tillbaka om man använder ett återställningsprogram.

Permalänk
Medlem

Nog med OT nu eller?

Skön referens i en av tidernas sämsta uppföljare; Bioshock 2.

Just Cause 2 är ett av de spel jag spenderat mest tid med och blivit mest imponerad av grafiskt under 2010.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro