Permalänk
Medlem

söker någon duktig på sleevning!

hej de är så att jag söker någon som är duktig på just de rubriken säger sleevning! skulle vilja sälja bort de jobbet då jag inte har tid sj och inte har hållt på med de heller! därför kollar jag intresset här och ger någon duktig chanssen att göra sig några kronor.!

hör gärna av er kanske vi kan prata lite mer över tellefon

MvH david tärnlund

Permalänk
Medlem
Skrivet av tajan:

hej de är så att jag söker någon som är duktig på just de rubriken säger sleevning! skulle vilja sälja bort de jobbet då jag inte har tid sj och inte har hållt på med de heller! därför kollar jag intresset här och ger någon duktig chanssen att göra sig några kronor.!

hör gärna av er kanske vi kan prata lite mer över tellefon

MvH david tärnlund

Är inte meningen med moddning att man ska göra det själv? Ganska trist att ha ett chassi / dator som någon annan moddat

Lycka till med ditt sökande iaf

Permalänk
Proffsmoddare

Ett tips är att ge lite mer information ifrån början.

T.ex.
Nätagg?
Vilken sleeve?
Hur mycket stålar pratar vi om?

Ja, sådant som kan vara intressant innan man slänger sig på luren. Jag känner till en riktigt duktig kille i USA som sleevar grymt bra. Han använder också endast MDPC-X produkter.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Skrivet av sack:

Ett tips är att ge lite mer information ifrån början.

T.ex.
Nätagg?
Vilken sleeve?
Hur mycket stålar pratar vi om?

Ja, sådant som kan vara intressant innan man slänger sig på luren. Jag känner till en riktigt duktig kille i USA som sleevar grymt bra. Han använder också endast MDPC-X produkter.

du menar Crys1s_Gam3r på XS va? han är grymm

men TS i fråga skall skicka sitt agg till mig, så hans problem är redan löst

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Arne-Mohammed:

du menar Crys1s_Gam3r på XS va? han är grymm

men TS i fråga skall skicka sitt agg till mig, så hans problem är redan löst

Ingen aning om vad han nickar.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Skrivet av sack:

Ingen aning om vad han nickar.

Martin Simpson heter han, bor i new yourk

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arne-Mohammed:

Martin Simpson heter han, bor i new yourk

psychoSleeve - Home

Permalänk

yepp. that´s him

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900