Permalänk
Medlem

Tips på nytt fps

Okey efter att inte ha spelat fps på en längre tid så börjar det rycka lite i fingrarna. Tidigare har det varit Wolfenstein enemy territory som gällt men ledsna på det då det är omöjligt att hitta ett bra scrim utan att någon hackar.

Spelat BF:BC2 sp men inger mp och inget av CoD spelen. Efter vad jag har läst runt lite så känns det som om många är besvikna på nya CoD, stämmer det?

Sp är inget som är viktigt för mig utan det är mp som räknas och då gärna competitive play.

Ska man köpa något nu eller eller vänta på en realeses som Brink, vad säger ni?

Edit: Har spelet Cs och Cs:s och dom är inget för mig. gillar lite mer objekt baserade fps eller spel som Unreal Tournament (det första)

Permalänk
Medlem

Det nya spelet COD: Black Ops har barnsjukdomar, så tills utvecklarna har fixat dem så rekommenderar jag att du fokuserar på Modern Warfare 2 eller COD4.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Så vill man spela competitive play så ska man vända sig mor CoD serien?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av zhizo:

Så vill man spela competitive play så ska man vända sig mor CoD serien?

COD4 isf.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.