Need For Speed HOT PURSUIT!

Permalänk
Medlem

Need For Speed HOT PURSUIT!

Hejsan!
Jag tänkte kolla vad ni tycker/tror om nya HOT PURSUIT! Jag har själv förhandsbokat det till PS3 men verkar spelet så bra som alla tror eller kommer det att få alla som säger att spelet är sämst att hålla tyst?
Skriv gärna varför ni tror/tycker så!

RELEASE DATE 18/11-2010 !!

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Spelade tvåan rätt mycket på PC, men sen dess körde dom NFS serien i botten så jag avvaktar på recensioner

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gelantious:

Spelade tvåan rätt mycket på PC, men sen dess körde dom NFS serien i botten så jag avvaktar på recensioner

Jag hoppas verkligen att spelet kommer vara riktigt bra, trailern ser sjuk ut men spelade demot och det var inte direkt "grymt" helt ok rättare sagt.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Jag har förbokat på PC, serien har bara gått utför sen förra Hot pursuit men de får en chans till.
inga större förhoppningar att det ska vara jättebra men gillade förra HP så...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MB76:

Jag har förbokat på PC, serien har bara gått utför sen förra Hot pursuit men de får en chans till.
inga större förhoppningar att det ska vara jättebra men gillade förra HP så...

True story! Senast NFS spelen har inte varit bra alls men däremot gillade jag den gamla hot pursuit och Most Wanted + Underground 1-2.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Permalänk
Medlem

Har som sagt testat demot och det var kul! även om spelet inte har en känsla av verkligt så är det riktigt kul, arcade känsla..

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Har bara en sak att säga, Utan trim är väll Need for Speed som vilket bilspel som helst? PGR. GTR.. etc etc, hmmm det blir visst 2 saker
Det vart allt bättre förr...

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Har bara en sak att säga, Utan trim är väll Need for Speed som vilket bilspel som helst? PGR. GTR.. etc etc, hmmm det blir visst 2 saker
Det vart allt bättre förr...

Dom gamla NFS spelen om du har spelat dom, speciellt hot pursuit var ju mycket race och polis/tjuv jakter! Det var det som var det roliga med spelet, nu är det online så jag tycker det här spelet ser lovande ut!

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Sämsta skit spelet på länge...

Permalänk
Medlem
Skrivet av FortuN:

Sämsta skit spelet på länge...

True story haha jävla skit spel alltså.. ångrar rejält att jag betala för det här spelet

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Hedersmedlem

Lite småkul är det väl men långt från realistiskt. Stör mig på att styrningen är så slö. Bilen åker som en pinballkula mellan vägräcken när man försöker väja.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twinlight:

Lite småkul är det väl men långt från realistiskt. Stör mig på att styrningen är så slö. Bilen åker som en pinballkula mellan vägräcken när man försöker väja.

Om du spelar på ps3 så tryck på fyrkant så kan du drifta i 300km/h typ 5km! :O:O hahahahah skit spel, seriöst.. alltså det är så jävla dåligt men ändå lite underhållande att lira online

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Men trodde ni att det skulle bli en simulation eller? Det är Criterion som gjort det, och ja det är mycket burnout över spelet. Ta spelet för vad det är och njut av att leka polis och förstöra allt i din omgivning.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Hedersmedlem

Tycker inte det är så mycket burnout ändå. Styrningen är inte responsiv som i Burnout. Helst hade jag faktiskt sett att de tagit hela Seacrest County, gjort en jävla massa polisuppdrag och släppt som ett dyrt DLC till Burnout Paradise. Det hade jag lätt gett 250-300 kr för.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem

Ah va fan ,detta är ju ett kanonspel ! Arkad är arkad och så skall det vara. Det är en mycket skön körkänsla och det är ROLIGT att köra, precis som ett sånt här spel skall vara. Autologgen är en snilleblixt och gör spelandet ännu roligare.

Lägg gärna till mig så man kan ha lite mer tider att jämföra med: nicomas_2000

Det är lite otur för EA att dom nästan krockar med GT5s releasedatum.

Permalänk
Medlem

Hmm installerade precis på PC och vart hittar man alla grafiksinställningar? Ser bara upplösning skuggor och model detail. De är ställt på högsta allt men det ser inge vidare ut tycker jag. Ingen AA, vart hittar man det i inställningarna?

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

finns inte, konsoll versionerna ser fan bättre ut dom har aa har jag läst men inte pc versionen.. makes no sense.

Permalänk
Medlem

Vad tänkte dom? Herregud, bara att hoppas på att Shift 2 blir lika bra som ettan. Ettan gav mig Gridkänsla

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||