Permalänk

Black ops: Zombies

Hejsan

Behöver lite hjälp med detta, eller mer förklaring kanske.

Jag å en polare spelar detta på Boxen, Brännskoj!
Men efter att ha klarat ca 9-10 vågar så dör vi tillslut, och måste börja om

Finns det något slag av Checkpoint eller save game?
finns det bara en bana ? kan man komma vidare,

vad gör den där "linken" som man kan aktivera?

Permalänk
Medlem

Jag tror man måste börja om varje gång man dör som det var på world at war, fast nu har jag inte provat zombie så mycke på blackops då jag införskaffade det igår.

Permalänk
Medlem

Det gäller att ha bra taktik. Ni måste öppna alla dörrar så ni kan springa runt hela banan utan att fastna någonstans för då är man rätt körd. Linken ska aktiveras i det första rummet och sen aktiveras på scenen, då kan ni teleportera er till ett rum som ger er en lugn stund.

Taktiken jag har kört med efter wave 10 är att springa runt hela banan och plocka zombies på vägen, stanna upp på väl valda ställen och få några till för att sen fortsätta springa runt. Vid nästa våg så ställer man sig i teleporten och plockar dom, tills det blir för många. Då är det dags att teleportera er.

Försök få en krypare som ni kan springa runt med i slutet av varje våg. Så får ni lite tid att plocka vapenlådor och förbereda för nästa wave.

Rekordet är 17 för mig hittills, tar ett tag att lära sig banorna

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Xplod:

Det gäller att ha bra taktik. Ni måste öppna alla dörrar så ni kan springa runt hela banan utan att fastna någonstans för då är man rätt körd. Linken ska aktiveras i det första rummet och sen aktiveras på scenen, då kan ni teleportera er till ett rum som ger er en lugn stund.

Taktiken jag har kört med efter wave 10 är att springa runt hela banan och plocka zombies på vägen, stanna upp på väl valda ställen och få några till för att sen fortsätta springa runt. Vid nästa våg så ställer man sig i teleporten och plockar dom, tills det blir för många. Då är det dags att teleportera er.

Försök få en krypare som ni kan springa runt med i slutet av varje våg. Så får ni lite tid att plocka vapenlådor och förbereda för nästa wave.

Rekordet är 17 för mig hittills, tar ett tag att lära sig banorna

Kör samma taktik och har tagit mig till 23 solo. Med 3 spelare kom vi nog till 16, mycket svårare!

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kberg:

Kör samma taktik och har tagit mig till 23 solo. Med 3 spelare kom vi nog till 16, mycket svårare!

Hur fan vågar man köra solo?

Visa signatur

| Skärm: LG 23" LED E2350v-PN | Chassie: Silverstone Raven RV 02 | Nätagg: Corsair HX 750w PSU | Moderkort: Asus P7P55D-E PRO | Cpu: Intel Core i5 Quad - 750 | Noctua NH-D14 | Minne: Corsair Dominator DHX 1600MHz DDR3 20gb | Grafik: Powercolor Radeon HD 5870 1GB GDDR5 | HDD: Intel X25-M SSD 80GB, WD Caviar black 1TB |
Psn: Joi_

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joi:

Hur fan vågar man köra solo?

Vågar och vågar. Var väl kanske lite läskigt dom första gångerna på cod 5, men inte nu
Har kommit till 30 nu, gör en massa misstag hela tiden bara...

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*