Thermalright släpper Silver Arrow

Permalänk
Melding Plague

Thermalright släpper Silver Arrow

Välkända Thermalright släpper en ny processorkylare i jätteformat.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Shit, lite väl dyr kanske o:
Intressant utseende på fläktarna också

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk

Noctua någon
Fina fläktar dock presterar säkert bra också.

Permalänk
Medlem

Lite fult att sno namnet, Silver Arrow har alltid varit mercedes silvriga racingbilars smeknamn.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Skrivet av Piece of Cake:

Lite fult att sno namnet, Silver Arrow har alltid varit mercedes silvriga racingbilars smeknamn.

Glöm inte bort Husqvarna om man nu ska vara petig

Permalänk
Medlem

Undra om skillnaden mot IFX-14 (och Cogage Arrow) är något annat än utseendet och fläktarna. Värmerören ser förstås grövre ut, men kanske bara är större pluttar som sitter i slutet på rören. Priset var ju klart trevligt med två stycken inkluderade 160 mm.

Edit: Stod ju 8mm värmerör, IFX-14 har väl 6mm. Mysteriet löst!

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Glöm inte bort Husqvarna om man nu ska vara petig

Precis, gammla hederliga hva silverpil får man inte glömma. Misstänker dock att MB var först

Permalänk

old school fläktar ftw,

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Ser ut att vara en tvåäggstvilling till Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Väldigt lik Noctua Nh-D14 som andra sagt
Men den verkar ju ha bra kylningsmöjligheter, ska bli nice att läsa ett test på den!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd

Dem presterar ett par grader bättre än Noctua NH-D14 med samma fläktar på samma varv och samma kylpasta dessutom 50-100kr billigar och du får med två 140mm fläktar istället för 1 120mm och 1 140mm...

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

fast var köper man den?

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Skrivet av moreempty:

fast var köper man den?

Thermalright Silver Arrow - Hitta lägsta pris, omdömen och information om CPU-kylare

Permalänk
Medlem

tack, men ingen av de storabutikerna har den plus att den nog inte går in i ett v354:)

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"