Permalänk
Medlem
Skrivet av Mlack:

Riktigt grymt bygge!

Tack så mycket det uppskattas att få höra.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Symptom:

Trevligt bygge!

tack som fan

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

Ska du inte köpa en sån här:Lian Li 5.25-tum front bezel svart C-02B | Indomo Online AB ?? Då får ju datorn ett lite mer stilrent utseende

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av nussse:

Ska du inte köpa en sån här:Lian Li 5.25-tum front bezel svart C-02B | Indomo Online AB ?? Då får ju datorn ett lite mer stilrent utseende

Ser ju utan tvekan riktigt snyggt ut! men verkar inte passa min modell. hittade det inte under vilka chassin det passar :/

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disclose:

Ser ju utan tvekan riktigt snyggt ut! men verkar inte passa min modell. hittade det inte under vilka chassin det passar :/

Om inte jag misstar mig totalt ska det passa till alla Lian-Li´s chassin.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av nussse:

Om inte jag misstar mig totalt ska det passa till alla Lian-Li´s chassin.

Om det passar alla och du mot förmodan hittar nån info som jag inte kom åt så kommer jag bli skit glad. hade suttit perfa i chassit.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

Hittade iofs ingen text som om att den verkligen passar men han som lagt upp bilden har en sådan och det ser precis ut som i min dator så...
Computer Lounge - PC Build Gallery

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jägermeister skall förvaras i kyl! Skärpning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Jägermeister skall förvaras i kyl! Skärpning!

haha! ja det är ju klart men när man har 2 stycken 70cl liggandes i frysen så tror jag den lille klarar sig ett tag innan den står på kö ^^

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk

vart har du dunken? haha

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arne-Mohammed:

vart har du dunken? haha

Haha! den lämnade jag på festen den va fan inte go asså. tur man har 2 flak som ligger och vilar under dator bordet ^^

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa