Permalänk
Avstängd
Skrivet av Snikki123:

bara att testa med mindre så ser du

men det jobbiga är att man måste montera isär nästan alla grejer för att komma åt kylaren :/

Permalänk

Tjena!
Lånar din tråd lite,

Sitter på samma chassi fast med ett AM2 kort. Chassit med kort hittade jag i mitt grovsopprum. Funkar fint förutom nätagget. Någon som vet vart man kan köpa ett sådant? Dom i dessa chassin är ju lite speciella.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dogge-e:

Tjena!
Lånar din tråd lite,

Sitter på samma chassi fast med ett AM2 kort. Chassit med kort hittade jag i mitt grovsopprum. Funkar fint förutom nätagget. Någon som vet vart man kan köpa ett sådant? Dom i dessa chassin är ju lite speciella.

garanti?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Snikki123:

bara att testa med mindre så ser du

kan också vara att kylpastan har inte hunnit bränts bra än

Permalänk
Medlem

Ännu ett snyggt bygge, chassit va najs fast lite trångt och ingen direkt lösning för kabeldragning fast det gör ju inte så mycket när man inte spelar eller klockar.
feta minnen oxå
Gillar ditt val av kylare
Betyg: 4,5. ett minus för chassit som va lite fel på, och 0,5 för kebab rullen ;=)

BTW du glömde skriva med minnena på Dators spec

Visa signatur

Ta på mig!

Permalänk
Skrivet av Alle22:

svårt med gatanti på nått man hittat?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av T1taN:

Ännu ett snyggt bygge, chassit va najs fast lite trångt och ingen direkt lösning för kabeldragning fast det gör ju inte så mycket när man inte spelar eller klockar.
feta minnen oxå
Gillar ditt val av kylare
Betyg: 4,5. ett minus för chassit som va lite fel på, och 0,5 för kebab rullen ;=)

BTW du glömde skriva med minnena på Dators spec

Ska fixas ;P men du har inte betyg suttit än :), det gör du där uppe där antalet stjränorna är.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dogge-e:

svårt med gatanti på nått man hittat?

picoPSU-120 power kit

Kanske kan hjälpa dig?

Permalänk
Skrivet av Alle22:

picoPSU-120 power kit

Kanske kan hjälpa dig?

Jo jag har funderat över en såndär men dom har så låga Watt-tal. Eftersom jag har 2st diskar + Grafikkort som drar lite så tror jag inte det pallar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Ska fixas ;P men du har inte betyg suttit än :), det gör du där uppe där antalet stjränorna är.

Så nu e de fixat, blev nåt fel

Visa signatur

Ta på mig!

Permalänk
Medlem

Vad gulligt av dig att bygga en dator till din syster!

Visa signatur

CPU Intel core i9 9900K COOLING NZXT Kraken X62 RAM 32Gb Corsair 3200Mhz GPU Asus RTX 2070 STRIX SSDs Corsair Force GT 120GB | Samsung EVO 500GB PSU Corsair AX 1200W 80+ GOLD CASE Fractal Design R5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av k0ww4:

Vad gulligt av dig att bygga en dator till din syster!

hehe, aja vad ska man säga? tackar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dogge-e:

Jo jag har funderat över en såndär men dom har så låga Watt-tal. Eftersom jag har 2st diskar + Grafikkort som drar lite så tror jag inte det pallar

Vilka exakta grejer är det som du ska använda förutom 2st diskar?

Permalänk
Avstängd

LITE flaskhals graffe?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av chainzaw:

LITE flaskhals graffe?

joo det vet jag men hon spelar ju inte förutom sims spelen då de kräver inte mycket, annars blir det slö surf och film för henne och chatt som alla andra tjejer ni vet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dogge-e:

Jo jag har funderat över en såndär men dom har så låga Watt-tal. Eftersom jag har 2st diskar + Grafikkort som drar lite så tror jag inte det pallar

http://www.hardwarehounds.com/techspotlight/powerexpress.shtml
Extra psu för grafikkortet. Går kanske modda att köra hårdiskarna också.