SWEDEN HARDCORE GROUNDWAR - Black Ops server!

Permalänk
Medlem

SWEDEN HARDCORE GROUNDWAR - Black Ops server!

Hallå!

Nu är det så att jag har haft igång min server i ett par dagar, däremot väntar polarna med att köpa Black ops tills julen så just nu söker jag 2-3 personer som kan hjälpa mig administrera servern och hålla den igång.

SWEDEN HARDCORE GROUNDWAR - 173.199.69.169:3084

Team deathmatch & Domination
Alla banor är med i playlist förutom Nuketown & Radiation (De är borttagna pga usel spawnpoints)
Kör inte direkt med några regler, alla vapen är tillåtna.

Så om nu någon har lust att hjälpa till som admin så vore det grymt! Så skriv gärna i tråden om du är intresserad.

Visa signatur

fallQy @EUW, failQy @EUNE

Permalänk

Admin, vad är min uppgift då? Typ kicka och sånt eller?

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Medlem

tjenare tjenare!

Har själv 2 servrar uppe, men dessa ska stängas ner, pgs kostnaderna från dom + andra servrar blir för höga.
Så, när jag avslutat mitt egna "projekt" så visst, kan tänkas hjälpa till.

Vart är den hostad, och är den med 18 slots?

// Stoffe

Permalänk
Medlem
Skrivet av ME4FASHION:

Admin, vad är min uppgift då? Typ kicka och sånt eller?

Kick/ban om det är nödvändigt, har hittils inte kickat någon överhuvudtaget. Finns inte så många kommandon vi kan använda, tyvärr är det mycket strikt...

Men ni får inlogg till config. Funderar även på att ge ut rcon servern, finns dock några nackdelar med det men det skiter jag nog i!

Skrivet av krilleoh:

tjenare tjenare!

Har själv 2 servrar uppe, men dessa ska stängas ner, pgs kostnaderna från dom + andra servrar blir för höga.
Så, när jag avslutat mitt egna "projekt" så visst, kan tänkas hjälpa till.

Vart är den hostad, och är den med 18 slots?

// Stoffe

Ja just det, den är hostad i danmark, 18 slots ranked.

Visa signatur

fallQy @EUW, failQy @EUNE