League of legends script error?

Permalänk
Medlem

League of legends script error?

Hej!

Ja har blivit drabbad av ett script error i LoL, har läst mycket på LoL's help support forum och många med samma problem men inte nån som verkar få det att funkar.

Problemet uppstår när jag har tryckt "play" sedan loggat och väntar på att menyn ska ladda, då fryser spelet och man får stänga av det eftersom att det inte svarar, då kommer ett script error upp, eller så väntar man ett tag och LoL stängs och script erroret kommer upp automatiskt.

Erroret består av denna text

-an error has occurred in the script on this page

-Line: 485
-Char: 6
-Error: 'time' is undefined
-code: 0
-URL: file:///C:/Riot%20Games/League%20of%20Legends/html/js/launcher.js

typ

Så undrar om nån har fått samma problem eller kanske vet en lösning ?

-knezovic

Visa signatur

| AMD Phenom II x4 910e @ 3.45 Ghz | Scythe Grand Kama Cross cooler | ASUS Crosshair formula IV | Corsair VX 550W | Cooler Master HAF 922 | Samsung Spinpoint F3 1TB | Corsair XMS3 4gb 1600mhz | Samsung 22X DL SH-S223C | AMD Radeon 6870 XFX |

Permalänk

LoL-klienten brukar ju allmänt kunna bråka så har du testat det enklaste att bara installera om klienten?

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myrsloken91:

LoL-klienten brukar ju allmänt kunna bråka så har du testat det enklaste att bara installera om klienten?

Japp det har jag

Visa signatur

| AMD Phenom II x4 910e @ 3.45 Ghz | Scythe Grand Kama Cross cooler | ASUS Crosshair formula IV | Corsair VX 550W | Cooler Master HAF 922 | Samsung Spinpoint F3 1TB | Corsair XMS3 4gb 1600mhz | Samsung 22X DL SH-S223C | AMD Radeon 6870 XFX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av knezovic:

Japp det har jag

efter 1 google försök hittade jag ett svar D:

http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmen...

ladda ner denna och byt namn till launcher.js

källa: Help Error: 'time' is undefined - League of Legends Community

Permalänk
Medlem

yep, har gjort ett antal sådanna grejer men har inte haft någon tur

Visa signatur

| AMD Phenom II x4 910e @ 3.45 Ghz | Scythe Grand Kama Cross cooler | ASUS Crosshair formula IV | Corsair VX 550W | Cooler Master HAF 922 | Samsung Spinpoint F3 1TB | Corsair XMS3 4gb 1600mhz | Samsung 22X DL SH-S223C | AMD Radeon 6870 XFX |

Permalänk
Medlem

detta funkade inte heller

Visa signatur

| AMD Phenom II x4 910e @ 3.45 Ghz | Scythe Grand Kama Cross cooler | ASUS Crosshair formula IV | Corsair VX 550W | Cooler Master HAF 922 | Samsung Spinpoint F3 1TB | Corsair XMS3 4gb 1600mhz | Samsung 22X DL SH-S223C | AMD Radeon 6870 XFX |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem

Eu eller US klienten?

Du borde ta bort ALLT som har med LoL att göra och göra en fresh reinstall eller vad man ska kalla det

Permalänk
Medlem
Skrivet av opee:

Eu eller US klienten?

Du borde ta bort ALLT som har med LoL att göra och göra en fresh reinstall eller vad man ska kalla det

Som jag sagt tidigare nils, så har jag gjort det testat installera både EU och US men inget funkar och ja jag har tagit bort som har med LoL att göra..

Visa signatur

| AMD Phenom II x4 910e @ 3.45 Ghz | Scythe Grand Kama Cross cooler | ASUS Crosshair formula IV | Corsair VX 550W | Cooler Master HAF 922 | Samsung Spinpoint F3 1TB | Corsair XMS3 4gb 1600mhz | Samsung 22X DL SH-S223C | AMD Radeon 6870 XFX |

Permalänk
Medlem

Ska kika :), återkommer med resultat

Visa signatur

| AMD Phenom II x4 910e @ 3.45 Ghz | Scythe Grand Kama Cross cooler | ASUS Crosshair formula IV | Corsair VX 550W | Cooler Master HAF 922 | Samsung Spinpoint F3 1TB | Corsair XMS3 4gb 1600mhz | Samsung 22X DL SH-S223C | AMD Radeon 6870 XFX |