Spotify Premium till billigare pris?

Permalänk

Spotify Premium till billigare pris?

Jag har sagt upp min dagstidning och tänkte att jag kanske ska lägga de pengarna på Spotify Premium istället. Men jag vill först höra hur stor skillnad det blir i ljudkvalitet, eftersom det är det som lockar mig mest + plus att bli av med reklamen då.

Så undrar om någon vet något erbjudande där man får prova på Spotify Premium en månad till billigare pris? Eller t.o.m att man kan binda sig för 6 / 12 mån till bättre pris än på Spotifys hemsida.

(känner på mig att det kommer bli en del inlägg "är du så snål att du inte kan betala 99 kr" bla bla, men det är inte det som tråden handlar om)

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Såg en annons på min spotify free (invite) där dom erbjöd spotify premium för 49kr i månaden.

Permalänk

Jag har Spotify Open men inte sett något om det? Det var inte Unlimited det var reklam för? Var det nyss?

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Som sagt, du kan ha den billigare varianten för 49:-/mån om du inte bryr dig om den högre ljudkvaliteten eller vill kunna köra tjänsten i mobilen. Vill du testa så kan du köpa en månad i gåva till dig själv. Då blir det inget abbonemang.

Permalänk
Medlem

Du kan ju gå med i deras Consumer Panel och göra surveys för lite extra cash som du kan lägga på t.ex. Spotify Premium.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Den billigare varianten för 49 är jag inte intresserad av då den inte har högre kvalitet. Hade den haft det (men utan offline-filer och t.ex. mobilstödet) hade jag tagit den istället.

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Har du övervägt grooveshark? Det kostar $3 per månad just nu eller $30 om du tar 1 år i stöten.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Har du övervägt grooveshark? Det kostar $3 per månad just nu eller $30 om du tar 1 år i stöten.

Nopp, men vad är fördelarna med det jmf spotify? och vad ingår om man betalar

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Finns många artister på grooveshark som inte finns på spotify iaf. mer vet jag inte då jag inte testat VIP men man slipper reklam även som gratislyssnare.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Okej. Det är väl likadant tvärtom också. Vissa artister (typ svenska) kanske inte finnas på gs.. Gillar dock att det är en standalonespelare (spot)...

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Jag har inte varit med om att spotify haft något som inte GS haft.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Aftonbladet hade ju en deal med att man fick spotify premium en månad gratis om man köpte deras plustjänst för 29. Något sånt hade ju varit bra.

Jag kom på att jag kan ju faktiskt be att få låna en polares premium-konto så man får testa och se hur det känns med ljudkvaliten.

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk

Kompisen hade inte Premium längre, så jag slog till på en månad istället

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS