Hur uppgraderar man flash playern till wii?

Permalänk

Hur uppgraderar man flash playern till wii?

Hej har fixat internet till mitt wii nu.
Men webblasaren som wii anvander har bara flash player 7.
Hur uppgraderar man flash playern till tex 8?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600X - Moderkort: MSI MAG 550M MORTAR WIFI - Minne: Crucial Ballistix 3200 mhz - Grafikkort: Gigabyte 3070 Aorus Master - Chassi: Fractal Design R4 - SSD: Samsung 970 1TB - Nätaggregat: Corsair RM650 - Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 Black Edition

Permalänk
Medlem

modefiering av flash player tillåts bara av Adobe döende versioner de flaggat som tillåtna. när jag hade ett Wii så ville jag uppdatera till en nyare version för att kunna streama serier med enheten men om det var version 7 då så gick inte det utan 8 eller 9 krävdes. nu när flash 10 kommit ut så kanske 8 flaggas som öppen, om det inte redan är gjort. men det hänger även på utvecklarna att fixa en uppdatering anpassad för Wii. då Nintendo rent ut sagt handikappat systemet att spela online för att skydda den tänkta målgruppen så tvivlar jag på att de skulle fixa en uppdaterig som möjliggör åtkomst till mindre lämpligt material för målgruppen. men de kanse tänker annorlunda, men att begränsa användarmöjligheterna av flash så som strömming, spel mm så blir det mer att spela spel de faktiskt tjänar pengar på.

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb