Permalänk
Medlem

varför köpa ett sånt chassi när man har en uråldrig och dålig setup ???

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

varför köpa ett sånt chassi när man har en uråldrig och dålig setup ???

För att man ska må lite bra och hoppas att ingen märker att man har en uråldrig och dålig setup

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

varför köpa ett sånt chassi när man har en uråldrig och dålig setup ???

sicken boost man fick av det hära..... jag är helnöjd med dem grejerna som sitter i dem duger gott nok till mig

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

För att man ska må lite bra och hoppas att ingen märker att man har en uråldrig och dålig setup

Men sorry då.... jag har ingen nytta av fetare grejer jag tycker dem är bra:) jag skiter inte pengar i heller så....

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sapphire48:

Men sorry då.... jag har ingen nytta av fetare grejer jag tycker dem är bra:) jag skiter inte pengar i heller så....

haha man tar vad man har det är ju alltid fint med en bra utsida du kan ju uppgradera insidan sen

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Skrivet av Esseboy:

haha man tar vad man har det är ju alltid fint med en bra utsida du kan ju uppgradera insidan sen

haha tack jag ska uppgradera när jag har sparat lite.. hade tänkt mig ett nytt moderkort och processor först

Permalänk

Det ser riktigt mys ut jag har exakt en sån skärm

Permalänk

Det behövs liksom inte värsting grejer

Permalänk
Skrivet av JohnJarnedal:

Det behövs liksom inte värsting grejer

nej dem är faktiskt rätt bra klarar dem flesta spelen i 1280x1024 på medium/high

Permalänk
Skrivet av JohnJarnedal:

Det ser riktigt mys ut jag har exakt en sån skärm

Det är lika mysigt som det ser ut:) Dem skärmarna är riktigt bra ^^