Först i kön på Dreamhack Winter 2010

Permalänk
Melding Plague

Först i kön på Dreamhack Winter 2010

Att SMHI varnar för snöstorm bekommer inte tre viljestarka besökare på Dreamhack Winter 2010. Inte heller det faktum att platserna är bokade i förväg ...

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Haha, järnvilja!

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av smacked:

Haha, järnvilja!

Finns mycket annat man kan kalla det ;D

"det faktum att platserna är bokade i förväg ..."

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Vilka killar! ja skulle jag inte pluggat så skulle jag åkt dit och gjort dom sällskap
Läser ni detta grabbar, Starkt jobbat!

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Entusiast

Känns nästan som känslan att komma in först är större än att vara där inne och spela ^^
Menmen nogfan är det skoj att komma in först

+1 på Saandberg

Lycka till grabbar!

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk

time well spent. men kan nog vara kul

Permalänk
Medlem

Lycka till ska grabbarna ha. Kommer tänka på dem i natt när jag kryper ner under mitt varma sköna täcke.

Permalänk
Medlem

hahaha fan vilka killar!! +1 till er alltså!

Gillas starkt!

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

tycker personligen att sitta och köa för något sådant bland likasinnade är skitkul.
fast det är inget jämfört med min polare som köade i tio dagar för sista LotR-filmen

Permalänk
Medlem

Sweet grabbar! önskar jag kunde joina, skolan sätter stopp

Men nästa år då jäklar, ska stå där i en vecka ^^

Permalänk
Medlem

Hade det varit sommar, fine...men det där är ju bara tortyr

Visa signatur

Dator: Asus P7P55D LE | Intel i5 750, 3,6GHz | XFX Radeon HD5870 | Corsair 4GB @ 1600mhz m DHX | Corsair H-50 | 2x SSD Intel 80gb G2 (Raid 0) | Sound-Blaster X-FI Etreme Music | Corsair 650w HX | Fractal Design Define R2 |

Foto: Nikon D80 | Nikon AF-S 18-135mm | Nikon Speedlight SB-400 |

Permalänk
Medlem

Nej fyfan det är ju bara dumt. Man måste ju sova ordentligt innan man drar ju.

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Hedersmedlem

Hehe #10560490, ingen som vill joina de som ska dit? Ni får nog plats en 5 stycken i det tältet i all fall.
Ingen som stod i kö till datorbutikens konkursutförsäljning den 13/12 för två år sedan? Jag gjorde i all fall, 5 timmar

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Stackars jävlar, hehe

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Gör dom det för dom inte har fått tag i några biljetter eller?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Starkt jobbat

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hellspawned:

tycker personligen att sitta och köa för något sådant bland likasinnade är skitkul.
fast det är inget jämfört med min polare som köade i tio dagar för sista LotR-filmen

Haha fyfan Gick inte de filmerna vintertid också förresten?

Visa signatur

Did you grab my ass?

Permalänk
Medlem

Det är väl inte konstigare än något annat människor gör.

Det spelar igen roll vad vi gör, så länge vi gör det tillsammans... Umgås är helt enkelt kul oavsett vad man hittar på tillsammans. Som i detta fallet köa till Dreamhack Kommer säkert massa roligt folk snart och håller dem sällskap och kanske har de fått vänner för livet?

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Hedersmedlem

Det kanske kommer sabba deras upplevelse lite, men en kul grej är det helt klart!

Permalänk
Medlem

Sköna killar ;-D

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Kul att det uppskattas!

Kolla gärna in: Först in räknas

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Galactus:

Haha fyfan Gick inte de filmerna vintertid också förresten?

Jo! 21 november släpptes billjetterna och 21 dec var filmerna om jag inte mins fel

Satt också i kö några dagar till varje film och även star wars. Fan det är inte filmen som är det viktiga utan resan dit

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Galactus:

Haha fyfan Gick inte de filmerna vintertid också förresten?

japp, mellan den 19 och 24 december beroende på vilken av dem det var
första köade han i tre dagar för, andra i sex dagar och sista tio dagar.
senare på året än nu

de hade värsta campingen. de som köade längst fram fick en förlängningskabel dragen ut från SF bio så de fick gratis ström. så satt de där och spelade xbox, käkade micromat och hade lite värme igång

Permalänk
Medlem

Goa gubbs!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Tycker mig känna igen han längst till höger, om någon av er är inne på swec. Är namnet Pontus på honom?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ze:

Tycker mig känna igen han längst till höger, om någon av er är inne på swec. Är namnet Pontus på honom?

Stämmer bra det!

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk
Medlem
Skrivet av marre_p:

Stämmer bra det!

Hehe var tvungen kolla vidare på det och efter att ha googlat vidare hittade jag länk mot en lajv site, där hans mail som innehöll biber och namnet stog, var mycket riktigt honom!

Galet vad man finner på google....

Permalänk
Medlem

haha härligt sköna killar "SMHI har sagt klass 2 varning , nej men vafan det låter ju som att det kommer komma snö haha"

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

roligt initiativ

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless