Först i kön på Dreamhack Winter 2010

Permalänk
Medlem

Kanske inte så roligt när man väll sitter där i kylan men det är minnen efter som räknas!
Låter ungefär som varför man gör lumpen..

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Orici:

Gör dom det för dom inte har fått tag i några biljetter eller?

Nej, för att vara först in såklart!

Permalänk
Permalänk
Medlem

tänk ifall de kommer in först fast inte har något biljetter! Dreamhack hade säkert släppt in dem ändå!

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk

Frysa?! ett par fermikort och tältet är uppe i rumstemperatur, om inte mer...

Visa signatur

Intel core i5 760 @ 3.63Ghz| Msi 560Ti HWK/9800GT| 10GB ram 1TB seagate|Noctua NH-U12P SE2| Fractal R3 White ||| Äpplet fick flytta sig för en mer arbetsinriktad maskin, Dell XPS15 (gen2) | IntelSB Core i7 2640m @ 3.2Ghz (Dualcore.m HT) | GF GT540m | 8GB ram | 500GB WD CavBlack | 1080P AdobeRBG | JBL-ljud |||
"VAR E CHIPPET!!?"

Permalänk
Medlem

Dom slog ju Erik och Mackan iallafall!

bilddagboken
bilddagboken

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk

grymt kommer ihåg förra vintern när jag och en till var nere för att filma en "dokumentär" om dreamhack, då fick vi ju slinka in i förvag så vi gick förbi hela kön

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Hahaha vilka sköna lirare, dom fick ju el inifrån så så ledsna är dom nog inte att dom får frysa lite.

Permalänk
Medlem

haha chysst att dom fått el gillar deras hängivenhet

Men är ni taggade för dreamhack eller!?!

Permalänk

Haha nej dreamhack är inte roligt

Visa signatur

<Rampage Extreme III>------<Corsair Dominator GT 6144MB DDR3 PC3-16000 2000MHz>------<Intel Core i7 950 4 GHz>------<H70 CPU-kylare (Läckage) bytt till Noctua NH-U12P)>------<Fractal Design Define R3, Vit moddad>------<Corsair AX 1200W 80+ GOLD>------<Asus GeForce GTX 480 1536MB SLI>------<2st OCZ 60GB Vertex 2 E Series i raid0>------<Western Digital Caviar Black 1+2TB i lagring>

Permalänk
Medlem

Som tidigare nämnts, lär ju bli kul minnen.
Skulle vara kul att göra nåt sånt nån gång.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk

ahhaha idag är fint ute.

Permalänk

Köade 3 dygn innan KISS på Stadion 2008, nästan 24 tim utanför globen (utan tält och mysig el) i den bittra vinterkylan för samma biljetter, köade 15 timmar för KISS Stadion 2010 biljetterna i bitter kyla utan el och tält, Köade lika länge för AC/DC plåtar utan något fancy shmancy, osv.

Det är helt klart minnen, alltid lika kul och med tält, sovsäckar, varma kläder samt el och mat så kan jag inte tänka mig att det blir annat än härligt.
Tänk om man inte hade jobbat...

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SWE|OggE:

Nej, för att vara först in såklart!

Vad spelar det för roll egentligen om man har biljett?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Vad spelar det för roll egentligen om man har biljett?

Först in får en tshirt och äran att vara "den första in på DReamhack Winter 10" som kommer bli det största någonsin.

Det handlar om känsla.

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Allvarligt talat, varför?
Det är ju kallt ute! Jag kan verkligen inte se tjusningen i att spendera några dagar i ett tält bara för att sen kall, frusen och i seriöst behov av en dusch inleda ett LAN?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Skrivet av belga:

Allvarligt talat, varför?
Det är ju kallt ute! Jag kan verkligen inte se tjusningen i att spendera några dagar i ett tält bara för att sen kall, frusen och i seriöst behov av en dusch inleda ett LAN?

Gött att ingen förens nästan 2 sidor tänkte på den hygieniska sidan av äventyret

Men visst, jag är faktiskt lite sotis!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Har utfört behoven nu samt ätit en kanon stor kebab tallrik så jag tror vi är i fin form. Det som kan nämnas är även att vi fick biljetter till Dreamhack Summer 2011. Alltid kul

Visa signatur

[Silverstone FT02-W] [Corsair 650W] [Asus Sabertooth P67] [Intel i7 2600k @ 3,4 ghz] [Radeon HD 5850 1GB] [Kingston 16 GB 1600 mhz OC ram] [80GB SSD +1,5 TB Hdd]

Permalänk
Avstängd

Live stream tack

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Jevla spawn campers!

Permalänk
Medlem

No life... :S

Visa signatur

EIZO FlexScan SX2761W 29" | ASUS Crosshair III Formula | AMD Phenom II X4 955 3.21Ghz | Corsair HX1000W | Corsair Dominator 6GB 1866 MHz DDR3 | PowerColor HD 2900 XT 1GB (CrossFire) | Western Digital VelociRaptor 300GB 10KRPM 16MB SATA | D-Link DNS-323 2TB http://www.aperture1337.com/

Permalänk
Medlem

var de bara jag som ansåg att öppningen var lite lam mot förra årets??? vet lite off topic

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LoTex94:

Först in får en tshirt och äran att vara "den första in på DReamhack Winter 10" som kommer bli det största någonsin.

Det handlar om känsla.

det handlar om inget liv.

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Redzo:

det handlar om inget liv.

Har svårt att förstå mig på folk som köar till saker speciellt om man är vuxen och har ett jobb

Permalänk
Medlem

Haha om man tycker att det är kul så ska man GO FOR IT!
Personligen skulle jag aldrig köa i kylan för att ett sånt evenemang, men vill man det så ska man absolut göra det. Roliga minnen inför framtiden bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av raGGGe:

Har svårt att förstå mig på folk som köar till saker speciellt om man är vuxen och har ett jobb

Har svårt att förstå folk som inte kan se hur detta blir en kul grej. Om du inte förstår så borde man ha respekt nog att vara tyst

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggelito:

Har svårt att förstå folk som inte kan se hur detta blir en kul grej. Om du inte förstår så borde man ha respekt nog att vara tyst

Håller absolut med. Finns ingen mening med att kalla dem "no life" osv..
Kan inte se det som annan än typ som när man campar inför en festival eller så.
Jag minns för ett par år sen så satt jag och ett par polare 5 dagar innan festivalen öppnade på en gräsplätt och bara umgicks. Skit kul hade vi och efter ett tag kom det andra likasinnde. En upplevelse!

Då var det 30 grader varmt och outhärdligt. Same shit ;P

GOGO grabbar grymt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggelito:

Har svårt att förstå folk som inte kan se hur detta blir en kul grej. Om du inte förstår så borde man ha respekt nog att vara tyst

*like*

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Avstängd

Starkt jobbat grabbar!:) - Respekt!<3

Ni skulle haft en sådan här tuff djävul :D:D i kylan!:D

(Y):)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!