Permalänk
Medlem

Plexi datorn

Hej!

Hittade några bilder på mitt gamla bygge.
Kommer inte ihåg vad det var för komponenter riktigt, men skulle gissa att det var 6 år sen datorn byggdes.

Plexi datorn

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem

rave-dator? ^^

3/5 gillar inte riktigt för ljus färger, sry

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolbarn5:

rave-dator? ^^

3/5 gillar inte riktigt för ljus färger, sry

Haha, ja visst. Byggde denna när jag var 12, men kan säga att min smak är helt ändrad nu!

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem

kan man få tag på senna chassin i sverige? brossan har velat ha ett sånt länge:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

kan man få tag på senna chassin i sverige? brossan har velat ha ett sånt länge:P

Vet faktiskt inte om de säljs längre:( Kommer bara ihåg att jag köpte det på gtek.se som inte finns längre, tyvärr.

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem

Brukar inte gilla såna här "fjortis" byggen men denna såg helt klart bra ut Tycker det ser bra jort ut ist för bara iplockat å så mkt ljus som möjligt

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av cat_fish_1:

kan man få tag på senna chassin i sverige? brossan har velat ha ett sånt länge:P

Om du vill beställa från utomlands!
Acrylic Computer Cases / Clear Computer Cases

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Entusiast

Man ser att det närmar sig jul. Julgransbelysningen tittar fram i varannat galleri...

Permalänk

Sunbeam skulle jag nästan gissa på gillar den här stilen själv även om jag på SweC inte vågar säga det för högt