Köpråd Erbjudadet försvinner ikväll!

Permalänk
Medlem

Köpråd Erbjudadet försvinner ikväll!

Tjena min dator gick sönder för ett litet tag sedan och det är dags för en ny eftersom den gammla var 4 år gammal Och behöver snabb hjälp från er här på sweclockers om den här är bra (eftersom erbjudandet försvinner idag)

Komplett.se - Acer eMachines E527 15,6" HD

Kollar bara film och spelar cs och cod mw2 typ

Somsagt förstår inte mycket näre gäller sånthär men vad jag förstår så är internminnet, hårddisken (för mina behov) bra.

Men undrar dehär med processor och grafik eftersom jag inte kan något alls om det knappt.

mvh
Samuel

Permalänk
Medlem

Grafikkortet är det sämsta tänkbara. Inget du spelar med.

Permalänk
Inaktiv

Har svårt att se att datorn klarar COD MW2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av altair4:

Grafikkortet är det sämsta tänkbara. Inget du spelar med.

Går det att spela med? asså typ lite med eftersom jag är verkligen ingen sån som spelar mycket sitter kanske under 2 timmar per dag vid datorn bara. Spelade cod mw2 med lägsta grafiken på min gammla laptop. Så vill inte lägga ner allt för mycket på dator.

Skrivet av kazen_90:

Har svårt att se att datorn klarar COD MW2.

Med sämsta grafiken typ?

Permalänk

Vad var det för grafikkrets i din gamla dator?, den borde palla cs 1.6 iaf..

Visa signatur

[ASUS P9X79] [Corsair RM850i] [Corsair 32GB DDR3 1600mhz] [i7 3930K] [Noctua NH-D14] [Gainward GTX 1080 "GLH" Golden Sample 8GB GDDR5X][Sandisk 256GB][Fractal Design Define S]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Niklashog:

Vad var det för grafikkrets i din gamla dator?, den borde palla cs 1.6 iaf..

hade NVidia GeForce Go7600 - MXM (Onboard) Är det mycket skillnad på dom eller :)? Jaja cs kräver inte mycket alls ;p

Skrivet av Pewtah:

okej

Permalänk
Medlem
Skrivet av sammu:

hade NVidia GeForce Go7600 - MXM (Onboard) Är det mycket skillnad på dom eller :)? Jaja cs kräver inte mycket alls ;p

okej

Stor skillnad ja. Go7600 är en dedikerad grafikkrets med lite mer kräm än det inbyggda i datorn du länkar till. Gå upp lite i pris och du hittar nog en dator med grafikkrets som är duglig för MW2 på låga inställningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murer:

Stor skillnad ja. Go7600 är en dedikerad grafikkrets med lite mer kräm än det inbyggda i datorn du länkar till. Gå upp lite i pris och du hittar nog en dator med grafikkrets som är duglig för MW2 på låga inställningar.

Okej tack så mycket för svar En mod kan ta bort tråden nu