Permalänk
Medlem

Hjälp med val av Nätagg!

Nu är det så att jag ska bygga min första dator och är inte säker på vilket av 2 nätaggregat jag ska ha...
så jag skulle vara vädligt tacksam om nån berättade vilket av dessa 2 som är bäst:Jmfr - Inet.se.
Tack på förhand!

Permalänk
Avstängd

Jag skulle tagit Corsair agget, vad ska du ha för övriga komponenter i din dator!?

Permalänk
Entusiast

Corsair definitivt .

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Permalänk
Medlem

Corsair hade jag också tagit

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk

När det kommer till nätagg kan corsair sin sak så jag skulle välja det

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Radiation666:

När det kommer till nätagg kan corsair sin sak så jag skulle välja det

Nja har för mig att corsair inte har byggt ett enda av sina agg utan dom sätter sin logga på. dock så köper dom bara sina agg av dom bästa så det är ju inte skräp man får.

MVH

Permalänk
Medlem

Hugget som stucket nästan, Corsair är Sesonic byggt vilket är att föredra sen har det 4 PCI-E vilket bör vara standard på 600w+ nätagg och det är en akileshäl för FD att det blivit så.

Du blir inte missnöjd vad du än väljer iaf.

Skrivet av InluZion:

Nja har för mig att corsair inte har byggt ett enda av sina agg utan dom sätter sin logga på. dock så köper dom bara sina agg av dom bästa så det är ju inte skräp man får.

MVH

Det är få som bygger sina egna namn sen skiljer det en del ibland även om företagens om köper samma platta från samma OEM.