Vilka specs behövs för med/low på bf2 utan lagg?

Permalänk
Medlem

Vilka specs behövs för med/low på bf2 utan lagg?

Hej!

Ska byga min stationära i feb och ska sälja min stationära nu men ska köpa en begagnad lappe på tradera att ha på lan och medans jag väntar på mitt rigg i feb.

Undrar vilka specs måste jag ha då för kunna spela bf2 på medium? för alla andra spel ja vill spela medans är inte lika krävande som bf2 , på can you run it stog det på cpun minimum 1,7ghz är det i pentium 4 lr dualcore som dom menar ? tacksam för alla svar

Permalänk
Medlem

Minimum Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
Graphics memory: 256MB
OS: Windows XP
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version (BF1943)

Permalänk
Medlem

Battlefield 2 ......... kan du inget om spel sa battlefield 2 in bfbc2 -.- omg...

Permalänk
Medlem

alltså du lär inte behöva mkt, jag hade en gammal acer laptop med 2 ghz amd singelcore och 2 gb ram och ati x1300 128 mb för flera år sedan och high flöt på bra utan lagg 1080x720. Processorn som anges nedan är både föråldrar och singlecore alltså den är väldigt slö..

Minimum
OS: Windows XP (32-bit)
Processor: 1.7 ghz (Intel Pentium 4 eller motsvarande)
Minne: 512 MB RAM
Hårddisk: 2.3 GB
DVD-ROM: 8 hastighet
Grafikkort: 128 MB med stöd för 1.4 pixel shader.*
Ljudkort: DirectX 9.0c
DirectX: Version 9.0c
LAN: TCP/IP-styrt
Internet: 128 kbps eller snabbare

Visa signatur

Cpu : Intel i5 9400F Gpu : Asus geforce rtx 2060 6 gb Ram: 16 gb ddr4 Moderkort : Asus prime b360M Nätaggreagat : Corsair tx 650 w Hårddiskar : samsung spinpoint f1 500gb, WD eco green 1 tb Chassi : Cooler Master Elite 430
Fri frakt inet : http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem

tack så mycket ska ha en laptop me xp då min nya dator kommer att ha windows 7 och windows 7 fungerar inte så bra ihop med gammlare spel som cod 1 och 2

Permalänk
Medlem

ops, läste lite fel