Assassins Creed Brotherhood 299kr

Permalänk
Avstängd

Assassins Creed Brotherhood 299kr

Bara idag på cdon.com, kombinera med fri frakt så har man ett perfekt fynd.

Permalänk
Medlem

Synd bara att det inte finns till PC än

Permalänk
Medlem

!! Tack, blir att beställa direkt när jag kommer hem!

Permalänk

Inte nog med att PC-användare får vänta till i Mars/April, vi får inte heller erbjudandet. Taskigt värre.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem

Bra spel för övrigt!

Permalänk
Skrivet av Hawkeye01:

Synd bara att det inte finns till PC än

Skrivet av adriankarlsson:

Inte nog med att PC-användare får vänta till i Mars/April, vi får inte heller erbjudandet. Taskigt värre.

Någon som vet varför? Trodde det skulle släppas i november till pc också :(?

Permalänk
Skrivet av StålNisse:

Någon som vet varför? Trodde det skulle släppas i november till pc också :(?

Pga. piratkopiering som alltid.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av StålNisse:

Någon som vet varför? Trodde det skulle släppas i november till pc också :(?

Man kan ju alltid drömma om att de jobbar på att faktiskt göra en bra portning. Men sannolikheten för det är kanske inte jättestor med tanke på hur spelindustrin ser ut nu för tiden... De kanske släpper patchar som man får betala för istället?

Permalänk
Skrivet av Rickard11:

Pga. piratkopiering som alltid.

Well, jag skulle inte tro att piratkopieringen försvinner pga att de skjuter upp releasen.

Permalänk
Medlem

Kliade i fingrarna så mycket när jag såg det här att jag var tvungen att beställa haha!
halva priset på ett spel som nyss släppts... för bra för att vara sant:)

Visa signatur

[ Razer Mamba | Razer Black Widow | Steelseries Siberia V2 | Razer Scarab BF3 ]

[CM HAF X | P6T Deluxe V2 | Corsair HX 850w | CPU: i7 930 + Corsair H50 | Corsair XMS3 3x2GB | Gigabyte GTX460 SOC | OCZ agility 3 120gb | WD 500Gb | WD 2tb ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Well, jag skulle inte tro att piratkopieringen försvinner pga att de skjuter upp releasen.

Givetvis inte, men fler köper spelet till konsol eftersom de inte kan pirata till PCn nu.