Permalänk

Datorbacken.

här har ni min lilla dator, allt är inte 100% klart.

Saker som är kvar att göra,
Montera start knapp.
Köpa 2 röda 80mm fläktar i fronten

Datorbacken.

Permalänk
Medlem

Du har inte bara två saker kvar att göra. Du bör även damma av komponenterna/fläktarna.

Permalänk
Medlem

Flytta på nätverks kortet då? finns ju mer än en pci

Samt, ace nätdel..

Edit:
Gillar även starkt alla dina andra gallerier, så alla som vill se något riktigt kul denna fredag, kolla in TS profil med albumen

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Skrivet av Geten123:

Du har inte bara två saker kvar att göra. Du bör även damma av komponenterna/fläktarna.

okok, vad e dom andra grejorna då?:) men dammet syns inte i värklig heten bara på bilden xD

Permalänk
Skrivet av dbxxx:

Flytta på nätverks kortet då? finns ju mer än en pci

Samt, ace nätdel..

Edit:
Gillar även starkt alla dina andra gallerier, så alla som vill se något riktigt kul denna fredag, kolla in TS profil med albumen

Men det är något mupp med detta internetkortet, det funkar inte på några andra:S eller det kan inte hitta internetet om jag sätter det där..

Permalänk
Medlem

Ja du, hade röstat fullt om du var först med detta...

Permalänk
Medlem

copycat?
Hur som helst så tycker jag att "den andra" lådan var mycket snyggare. Ser inte ut som du planerat speciellt mycket. Om du var först skulle du fått lite mer poäng iaf:)

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Som sagt riktigt synd att det är copypasta..

Ser lite halvdant ut också, speciellt den där fläkten i fronten..

Tyvärr.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk

hobo style 2.0 xD men den ser ut att gå kall iallfall

Permalänk

Haha, shit vad pundig den ser ut
På ett rätt så bra sätt!

Fortsätt mecka med den så kommer nog allt sitta bra och den kommer flyta på bra, men du borde kanske klottra lite på backen lite för att behålla den där 'smutsiga' feelingen man fick av lådan i sitt nuvarande skick..
Hiihi

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

nja, du var inte först och den andra lådan var mycket snyggare, så tyvärr:(

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk

1p Du var inte den första.... Hoppas du gör någon bättre och snyggare tull nästa gång

Permalänk
Skrivet av patrik.the.man:

1p Du var inte den första.... Hoppas du gör någon bättre och snyggare tull nästa gång

men läs, det står att jag inte var först med det!!!
Kan du inte kolla på mitt antec 300 chassi ist?