Permalänk
Medlem

Var kan man köpa ESD påsar?

Jag letar efter en butik som kan sälja ESD påsar styckvis. Jag har sett att det finns att köpa 100st, men så många behöver inte jag, utan jag behöver 3 st påsar för 3 st hårddiskar.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Permalänk

Här har du en bra. https://www.elfa.se/elfa3~se_sv/elfa/init.do?item=80-119-17&t...

Tänk på att den som är 102*152 är för liten för en hårddisk trots att hårddisken mäter ca 100*150. Den har ju en höjd på ca 2 cm också. Så 127*203 är nog perfekt.

Permalänk
Medlem

Måste vara företagskund på Elfa?!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Skrivet av Leeloo:

Måste vara företagskund på Elfa?!

Nej.

Annars finns andra butiker som brukar vara billiga, t.ex. electrokito som jag har handlat en hel del ifrån. Det var dock några år sedan sist.
(sök på esd och se påsar)

Annars Elfa är störst och har bäst utbud, dock så är dem dyra. Sedan så tar de knappast emot små ordrar utan man måste nog upp i någon hundralapp. (hittade inte vad de hade för minsta ordersumma nu)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Råtips som kan fungera, lalla in hos den lokala datornasaren och kolla om han har några över efter några kundbyggen, i värsta fall så får du ett nej.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

24.se har antistatpåsar. Köper du för under 500kr kan du ta det på faktura.
Verktyg/Antistat

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.