Liten dator max 11,6" med inbyggt 3g modem under 5000kr?

Permalänk
Medlem

Liten dator max 11,6" med inbyggt 3g modem under 5000kr?

Hej!

Jag letar efter en lite dator max 11,6" med inbyggt 3g modem som jag ska använda i bilen som jobbdator. Surfa information inget spelande men en film kan ju vara kul att kolla på.

Max 5000kr

Andra krav är svart i färgen och 3usb uttag.

Visa signatur

Mmm........Marabou

Permalänk
Medlem
Skrivet av TZR:

Hej!

Jag letar efter en lite dator max 11,6" med inbyggt 3g modem som jag ska använda i bilen som jobbdator. Surfa information inget spelande men en film kan ju vara kul att kolla på.

Max 5000kr

Andra krav är svart i färgen och 3usb uttag.

Har du en mobil med Android 2.2, surfar du via wifi genom mobilen = du behöver inget 3G modem i datorn/USB. Funkar klockrent på min netbook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Camel-en:

Har du en mobil med Android 2.2, surfar du via wifi genom mobilen = du behöver inget 3G modem i datorn/USB. Funkar klockrent på min netbook.

Nope jag har inte android, men jag har redan ett mobilt bredband. Jag vill slippa dongeln som hela tiden är ivägen och riskerar att bli avböjd. Hittade denna dator är det nått att satsa på?

Komplett.se - Acer Aspire One 533 10,1" WSVGA LED

Den har ju allt jag vill att den ska ha men det är ju en intel atom och bara 1gb minne, samt windows starter hur nu det är?

Visa signatur

Mmm........Marabou

Permalänk
Medlem
Skrivet av TZR:

Nope jag har inte android, men jag har redan ett mobilt bredband. Jag vill slippa dongeln som hela tiden är ivägen och riskerar att bli avböjd. Hittade denna dator är det nått att satsa på?

Komplett.se - Acer Aspire One 533 10,1" WSVGA LED

Den har ju allt jag vill att den ska ha men det är ju en intel atom och bara 1gb minne, samt windows starter hur nu det är?

Du sa en gräns på 5000:-. Denna är några kronor dyrare, men klart bättre än 533 Komplett.se - Acer Aspire One 753 11,6" HD Svart