Permalänk

Gaiming laptop - budget 10000kr

Hej jag tänkte köpa en ny dator och eftersom jag bor på två ställlen så får de bli en laptop. Jag är absolut ingen dator expert men jag har kollat runt lite och hittade den här:

Alienware M17X New Boxed Laptop Easter Specia Stockholm säljes - Eniro Kp & Slj

Tror ni den klarar av dagens spel som typ black ops ,mafia2 och bad company 2 med höga inställningar? Jag kan som sagt ge ungefär 10000kr lite mer om det skulle behövas.

Alla svar uppskattas!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av laptopboy94:

Hej jag tänkte köpa en ny dator och eftersom jag bor på två ställlen så får de bli en laptop. Jag är absolut ingen dator expert men jag har kollat runt lite och hittade den här:

Alienware M17X New Boxed Laptop Easter Specia Stockholm säljes - Eniro Kp & Slj

Tror ni den klarar av dagens spel som typ black ops ,mafia2 och bad company 2 med höga inställningar? Jag kan som sagt ge ungefär 10000kr lite mer om det skulle behövas.

Alla svar uppskattas!

Det är en väldigt bra deal.

Tänk bara på att inte betala i förskott etc.

Permalänk

Tack för snabbt svar. Så den klarar alltså av de flesta spel ute på marknaden?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av laptopboy94:

Tack för snabbt svar. Så den klarar alltså av de flesta spel ute på marknaden?

Ja

Permalänk

Kollade upp den här killen som sålde den första datorn jag länka, alienwere datorn men han är tyvärr en bedragare. Finns flera personer som har blivit lurade av honom.

Ont: Jag funerar på denna datorn ist:Gaming laptop Msi GX740 | Skåne | Blocket
Den verkar ha ett rktigt fint grafikkort. Vad tror ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av laptopboy94:

Kollade upp den här killen som sålde den första datorn jag länka, alienwere datorn men han är tyvärr en bedragare. Finns flera personer som har blivit lurade av honom.

Ont: Jag funerar på denna datorn ist:Gaming laptop Msi GX740 | Skåne | Blocket
Den verkar ha ett rktigt fint grafikkort. Vad tror ni?

Den var riktigt fin du för spel, kör på den. Grymt bra pris om den är knappt använd.

Permalänk
Medlem

Om du heldre vill k öpa en ny dator med ordentligt garanti osv har jag två förslag!

Asus G51JX - Inet.se
och
MSI GT660 GTX 285 - Inet.se

Msin bör klara nyare spel bäst pga bättre grafikkort och lägre upplösning på skärmen(om man vill köra native)

Hoppas det gar något =P

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kempes:

Den var riktigt fin du för spel, kör på den. Grymt bra pris om den är knappt använd.

Håller med. Köp den.

Mvh,
Ton

Permalänk

Tack så mycket jag tror jag kör på Msi GX740 har redan mailat honom