Permalänk

Ny Laptop

Hej jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en ny laptop eftersom jag känner på mig att min nuvarandes dagar är räknade. Den nuvarande är en Compaq Presario CQ70 med Intel Pentium Dual T3400 2,17ghz, 3gb ram och ett Nvidia Geforce 9200M GE Den har jag användigt främst för att titta på serier men även att spela lite spel ibland men inte så värst krävande spel och det är inte syftet med den heller jag har haft en del värme problem med den och måste nästan alltid köra den på energispar mode för att den inte ska bli för varm och dö. Så vad jag letar efter är en Laptop i 5000-7000 ungefär som klarar av att kolla på 1080p helst men inte helt nödvändigt och som inte har alltför stora värme problem och den ska ha en 17" tums skärm inte mindre. jag tror jag har fått med all den info som behövs. tack på för hand den som tar sig tid att titta

Permalänk

Ska du kunna kolla på 1080p på datorns skärm eller på extern?

Permalänk

på datorns skärm skulle dett vara i så fall men det är inget krav utan mer av en sak som vore en bonus om det fanns

Permalänk

Det finns tyvärr inga datorer med 1080p-skärm för 7000 kr (om du inte räknar med 1 år gamla datorer so inte finns i lager). Antingen får du öka budgeten eller slopa kravet på fullhd.
Bärbara datorer - Hitta de bästa priserna, information och omdömen

Permalänk
Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50