Permalänk

Trackmania Sunrice

Tja.

Söker detta spel i demo version . Tror det fanns med på en PC för alla skivor för en massa år sedan.
Dock är det en speciell version jag söker? nog den första. För de pajade känslan lite i det efter någon uppdatering.

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Solris?

Finns inget på deras sida eller?
TrackmaniaSunrise.com

Permalänk

Skulle varit tydligare. Den version de har på sin sida är fel. Jag vill ha tag i en äldre version som enligt mig är bättre.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Eller?

Permalänk
Medlem

TrackMania (2003) Windows cover art - MobyGames
antar att de är de spelet du menar?

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Sötast

För övrigt, passa dig för trackmania Sunrise.

Det installerade någon riktigt dålig verion av Starforce på mitt win7 vilket gjorde att datorn inte ville boota.

Permalänk
Medlem

Ha ha, det var det första jag tänkte på när jag såg rubriken

Permalänk
Skrivet av Allexz:

För övrigt, passa dig för trackmania Sunrise.

Det installerade någon riktigt dålig verion av Starforce på mitt win7 vilket gjorde att datorn inte ville boota.

Om du ska köper det spelet nu köper du det i paketet Trackmania united forever (innehåller alla spel i serien), Starforce fritt så vitt jag vet. Ubisoft har ju köpt upp Nadeo nu... Så jag antar att Trackmania 2 kommer få ett kopieringsskydd som heter duga

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus