Permalänk
Medlem

Datorstol som sportstol?!

tjena har kollat runt lite efter en datornstol med en sportstol men hittar inget Har för mig att ja har det någonstans men vet inte vart, Någon som vet vilka som säljer sånt om det nu finns nått sånt ?

MVH
Erik

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk
Medlem

Recaro borde väl ha sådana, kan jag tänka mig.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Inaktiv

Recaro säljer sådana, men du får räkna med att de går på ett par tusen mer än en vanlig stol för att det står recaro på den...

Permalänk
Medlem

Du kan ju köpa en sån här på jysk, 850kr.. är ju liknande en sportstol iaf

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Hur i hela sportar man i en stol? :S

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Det är relativt enkelt att bygga en själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Hur i hela sportar man i en stol? :S

Ja sporta i definitionen sparka boll spela tennis eller sånt är väl föga möjligt men i formen köra bil i tävlingar anses ju som sport.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Har gjort min själv. Tog underredet från en datorstol som skulle kastas och satte på en sportstol jag hade hemma.

Visa signatur

Fractal Design Define C TG | ASUS Z370-A | Intel i7 9700K | ASUS Strix ROG GeForce GTX 1070 8GB OC | Samsung EVO 970 500GB M.2 system | Samsung EVO 850 500GB storage | WD Blue SN550 M.2 1TB spel | Noctua Nh-DH15 Black | Corsair 2x8GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX | Corsair RM650x | ASUS PCE-AC55BT AC1200 nätverkskort | Asus ROG Strix Flare