Dataprince blåste mig! 8(

Permalänk
Medlem

Dataprince blåste mig! 8(

Köpte ett moderkort där det funkade i några månader sedan la det bara av. Jag gick in efter mycket tjaffs så fick jag ett nytt var där i över en timme och tjaffsade med dem för dem ville skicka det till taiwan och det skulle vara borta i 3 månader! Jag fick ett annat kort samt fick inget kvitto på det och dem behöll mitt kvitto som dem nu förnekar. Dem behöll väl det så jag inte skulle komma tillbax 8( Så nu står jag här utan moderkort och har en lånad dator som snart ska tillbax 8( Vad fan ska jag göra måste göra någe har inte råd att bara köpa ett nytt är inte gjord av pengar..

Dataprince har väl många missnöjdakunder? kan inte vi allihop gå ihop och anmäla dem svinen? Service är inget som existerar hos dem. är men där så dissar dem en!

mvh
robin

Permalänk

Du är inte den första eller sista, dem blåser alla!

läs här www.svartalistan.nu

Permalänk
Hedersmedlem

Dataprince suger har jag hört... tänker aldrig köpa någonting där. Deras chef verkar ju faktiskt helt körd...

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk

Kolla in denna tråd: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=66681

Otroligt att dom inte gått under än. Anmäl dom till SVERKER!!!!

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Avstängd

jävla idiotföretag. de har ju blåst alla sina kunder. DÖD ÅT DATAPRINCE

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vilken skön snubbe chefen verkar vara:
Han fullständigt ljuger!!! Ljuger!!!”
Han måste vara ”spion” från en våra konkurrenter för att försöker förstöra DataPrince!

Det var länge sen jag fick mig ett så gott skratt.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August

Han fullständigt ljuger!!! Ljuger!!!”
Han måste vara ”spion” från en våra konkurrenter för att försöker förstöra DataPrince!

Moget!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

Killen (Liu) kan ju inte ens stava som folk, och han skall vara chef...

Skulle inte ens drömma om att handla på det där bygget....

Visa signatur

Finis coronat opus.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Master[B]
Killen (Liu) kan ju inte ens stava som folk, och han skall vara chef...

Skulle inte ens drömma om att handla på det där bygget....

Han skriver bättre om man gemför med hur han snackar, tro mig man förstår inget!

Permalänk
Medlem

fyfan... sjukt att det finns affärer som dataprince

Permalänk
Medlem

fattar inte att dem pallar! Fan ska nog göra allt som står i min makt att få omkull dem hoppas jag får någe stöd här.

Permalänk

Blir så jävla förbannad när jag läser sånt här. Nästan så att jag vill knalla ner och köpa en dator från DP och be om att den går sönder och sen ställa den där jävla peter liu mot väggen!

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joker-Man
Blir så jävla förbannad när jag läser sånt här. Nästan så att jag vill knalla ner och köpa en dator från DP och be om att den går sönder och sen ställa den där jävla peter liu mot väggen!

asså fy fan! läs det som den där tjejen på svartalistan har skrivt...man blir så jävla förbannad...vilket jävla företag...hoppas dom går i konkurs fort som fan och *borta*

Skärp dig för helvete ~Mental

Visa signatur

[size="1"]Chip-Con Prometeia || Xtreme DDR 512MB || EPoX 8K5A2+ || AMD 1700+@2860MHz || Creative Gf4 Ti 4400 || Gentoo linux
[/size]

Permalänk
Medlem

mm hata dataprince, försöker blåsa alla!

Visa signatur
Permalänk

Man får ju inte uppvigla till brott å våldsamheter osv.. men..

Lite gatans lag.. lagen i egna tassar...

Jag hade nog inte haft tålamodet eller humöret att anmäla saken.. utan med eller utan nån Lui i vägen, skaffat mig en ny dator.

Visa signatur

http://www.omg33k.com - Seriöst oserös..
http://www.omg33k.com/logg - Beroendeframkallande..

Permalänk
Avstängd

till och med jag kan lätt bygga stabilare datorer än dem :D:D

edit: lol dataprince skriver dessutom "data" när de menar "datorn"

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

detta var det värsta ajg läst hittils, från svarta listan:

"Sen kom toppen av samtalet, då Peter sa:
-Du bor i Danderyd va?" (har han sett på ARN-anmälan och min skärmbeställning) "Ja?" svarade jag och trodde HELT ÄRLIGT att han då skulle säga att jag lätt kunde komma och hämta / betala en av de skärmar jag föreslagit eller den jag beställt.
Då fortsatte Peter: "Då är du ju rik, vad ska du med alla pengar till? Kom hit får du pengarna kontant, vågar du komma hit?
Jag vill se dig ansikte mot ansikte, jag vill se hur en sån person som du som rånar oss på pengar ser ut, rik från Danderyd och rånar oss.
Vågar du komma hit?"
I det här läget var jag helt chockad och överrumplad, kunde det här vara sant?! Jag fick ur mig ett "Ja" och till det SKREK Peter Liu "Ja kom hit då, kom hit då!"

fyfan, detta är ju nästan rent hot

Visa signatur
Permalänk

"Vi ska göra en polisanmäl mot Isak.N. för skåderörelse."

Snubben verkar vara helt galen, tur att jag aldrig har haft kontakt med företaget.

Visa signatur

i am a sig. please don't eat me.

Permalänk
Medlem

Verkar ju som någe måste göras!

Fan att alla köper grejor där BOJKOTTA FÖR HELVETE!

Permalänk
Inaktiv

vilken jävla galning den där Peter verkar va... hur fan kan ett sånt företag överleva?

Permalänk
Medlem

Japp låter som man ska hålla sig borta från det företaget...

OT: Robber, det heter "de ville skicka tillbaka", "de behöll kvittot" osv. Man blir lite förvirrad.

Permalänk
Inaktiv

man ser ofta deras annonser i tidningar som metro, city etc...
det e sorgligt att dom inte bannas....

jag jobbar med affischering så jag kanske skulle ta o sätta upp lite "varning" affischer angående dataprince... hehe

Permalänk

ähh handlar man i deras affär här på söder så är de ju lungt blir de nått strul går man bara dit så fixar de sig gjorde iaf när min hd pajja jag hade köpt från dom gick de med kvittot osv sa att hd var cp fick en ny i handen direkt tjejen i kassan kolla inte ens på hd osv kunde lika gärna ha lämnat en 20 gig .. ska nog trolla med de nästa gång

Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Permalänk
Medlem

vet INGEN med goda erfareheter av dom, och chefen är en stor skitstövel

Permalänk
Medlem

www.dp.se är samma skit, undvik undvik.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Hedersmedlem

Kan ingen skriva ut det från svarta listan, och klistra upp på deras skyltfönster?

Man borde ringa Aftonblaskan nästan

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Har köpt 1 dator och en HD hos dataprince.
Datorn började strula direkt o hålla på, den fungerar än idag inte speciellt bra. Skitgrejer.

Hårdisken är det inget fel, det är ju WD så. Sen att det stinker svett och deras service är allmänt dålig gör ju knappast saken bättre.

Permalänk
Inaktiv

jävligt bra idé jonasy... någon som hänger med o gör det?
(numera bosatt i sthlm)

Permalänk
Hedersmedlem

Jag antar att ni vet att det är en ett år gammal tråd som ni skriver i nu?

Permalänk
Medlem

Haha...verkar vara VM i att hitta den äldsta tråden och ta upp den igen...:)

Men de har inte gått under då under detta år som gått sedan det drogs upp?