bilig laptop/notebock till jul! behöver tips

Permalänk
Medlem

bilig laptop/notebock till jul! behöver tips

Aa snart är det jul och jag har handlat allas presenter förutom min lille syster :/
Det enda hon vill ha är en laptop.. så det är inte så mycket att välja att köpa till henne förutom det XD
Så nu när jag har letat och letat så hittar jag ingen laptop under 2k som inte är slut sålt, så jag skulle behöva hjälp med det.
Det ska inte vara någon spel dator för att hon är bara 12 och det enda hon gör är att spela stardoll och vara inne på msn o.s.v.
Uppskattar al hjälp jag kan få!
PS: God Jul i förskot

Permalänk
Medlem

HP Compaq Mini CQ10-500so - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer eller Asus Eee PC 1001PX - 1,66GHz 1GB 160GB 10" - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer kanske? HP'n är lite bättre tror jag. W7, N nätverk och Intel N455 istället för Intel N450 som i EEE'n. Vad det nu är för skillnad vet jag inte. Här kan du jämföra dem: Produktjämförelse hos Prisjakt

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Går inte att köpa en ny dator för under 2000 eftersom tillverkarna vill tjäna pengar, inte sälja nått år gammal hårdvara för vrakpriser. Under två tusen så får den vara begagnad.

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP