Permalänk
Medlem

arox221's datorhörna

Mus: Razer Deathadder 3500dpi
Tangentbord: Saitek Eclipse 1
Musmatta: Steelseries FNATIC
Headset: Steelseries 5H V2
Skärm: Fujitsu Simens 19"

arox221's datorhörna

Permalänk

haha ett sånt chassi fick jag av min bror en gång viper någonting va?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Synd på kabeldragningen :/

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk

Yo dawg, I heard you like gaming. So we put a mousepad on your mousepad so you can game while you game

OnT: Fräsigt chassie

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 Black | PowerColor Radeon 5850 pcs+ | AMD Phenom II x4 955 BE | Scythe Ninja III | Gigabyte 790XTA UD4 | Fractal Design Tesla 550w|

Permalänk
Skrivet av TurboKossaN:

Yo dawg, I heard you like gaming. So we put a mousepad on your mousepad so you can game while you game

OnT: Fräsigt chassie

Made my day

Ontopic, skulle vara trevligt med tillverkare på chassit, om möjligt tror att det är ett Aerocool eller Alpenföhn

Permalänk
Medlem

Funderar på, är det inte bättre att rotera kylaren 90 grader så att fläkten i bak tar med sig den varma luften från kyltornet?

Permalänk
Medlem

haha jocke en liten 2a får du iaf, som sagt lite kabeldragning hade inte skadat ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Made my day

Ontopic, skulle vara trevligt med tillverkare på chassit, om möjligt tror att det är ett Aerocool eller Alpenföhn

MGE Viper heter det

Permalänk
Medlem

Kalasis: har funderat på det oxå, men när jag köpte den så kollade jag om jag kunde vrida den men tror inte det går