Permalänk
Medlem

HP Pavilion DV6-3016

Hej allihoppa, min gammla data har gjort sitt nu
så efter lite om och men hittade jag HP Pavilion DV6-3016 - Inet.se

Det jag vill kunna göra är att kolla på HD filmer, kunna göra surfa ha en film uppe samt ha lite musik igång.

De spelen jag vill ska kunna flyta på bra är, cs source, cod black ops och kankse crysis men det lär väll inte fungera?

Så vad tror ni?

Jätte tacksam för svar

MVH styleformilz

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI GX660 Core i5-480 4GB 500GB 15.6 ATI HD5870
MSI GX740 17'' Intel i5-430M/640GB/4GB/ATI HD5870

Permalänk
Medlem

HP är bra om vi nu pratar om bärbart. Är på min andra, rekommenderade likadant till min morsa, även hon kör HP. HP håller minst 3 år innan man inser att den börjar bli för gammal. Den jag har nu är dv6-1110eo vit, var lite rabatt när jag köpte den. Funkar till allt, som jag använder. Min har 1gb i grafik och det räcker långt. Har min kopplad till en extern skärm, ihop med argon7350a. För att göra en kort recension av hur det är i film. Tittade på Ironman2 för ett tag tillbaka och jag kan säga att jag blev varken besviken på bilden eller ljudet. När jag kollar film använder jag, cccp+media player classic som klarar allt i film och ljud. CCCP=combined comunity codec pack eller den gamla ryska flaggan. Så länge du inte väljer Acer kommer du bli glad. Flera som väljer Acer i bärbart har problem väldigt ofta, vad jag har fått höra. Sedan till slut är allt smaksak. De bärbara datorerna klarar allt väldigt bra idag.