Permalänk
Medlem

Vad är detta värt?

Har ett Playstation 2 i bra skick inte mycket använt med 25 originalspel, 2 kontroller, 2 mickar till Singstar, 1 gitarr till Guitar Hero Aerosmith, 1 minneskort, samt en kamera till Eye Toy som fungerar i princip som Wii.

Sedan har jag även ett XBOX med 8 originalspel samt 2 kontroller.

Vad är dessa paket värda på blocket?

Sedan undrar jag också vad som är mest värt att sälja de båda paketen kompletta som jag har skrivit dom eller att bara sälja konsollerna och spara kringutrustningen till mitt XBOX 360 och kommande Playstation 3?

T ex funkar kamera, gitarr etc till Playstation 3 eller kräver det en ny kamera osv?

Permalänk
Medlem

Typ 800kr/paket eller nåt. Beror på vem du säljer till, och hur mycket moral du själv har Om du har mage att lura Anna-Lena, 55, som ska köpa ett TV-spel till ungen i julklapp för 2000kr.

Det sistnämnda vet jag inte. Googla och välj själv.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Tror du tjänar bäst på att lägga ut det var för sig på tradera, i 2 stora paket. Lägg ett lågt utrop och sätt ett lägsta pris vad du kan tänka dig på bägge paketen.
Tror inte du har så mycket nytta av dina Xbox tillbehör på en 360, däremot ska väl spelen fungera hyffs vad jag vet.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-A GAMING | PowerColor Radeon RX 7800 XT 16GB Hellhound | AMD Ryzen 7 5800X3D | Arctic Liquid Freezer II 280mm | Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3600 MHz LPX | Corsair 780T Big Tower Vit | Cooler Master V650 80 Gold | WD BLACK SN750 SE 1TB NVMe™ SSD | Kingston NV2 2TB | Segate Barracuda 3TB | Alienware AW2721D 27" G-Sync 1440P@240hz |
It aint about power, it's about balance!