Permalänk

Blackops vs Mw2

Jag gillar verkligen modern warfare serien och blackops är ganska kul men är det bara jag som märkt alla konstiga saker som t.e.x. detta som hände idag:
Spelar search and destroy,försöker flasha en snubbe å flashar mig själv,vet att snubben campar bomben så bestämmer mig för runda hörnet å ösa en granat,vad händer?
Granaten stoppas av en "titan?" tyg trååd ifrån persiennen?
detta är ju riktigt sjukt bara kolla liksom.
YouTube - Cod blackops double flash and grenade fail of the year
kanske bara jag som är negativ men exremt mycke sånthär verkar hända mig.
hur är det för er andra?????
dela gärna med er av vad ni råkar ut för men tycker de känns lite som dom gjort spelet lite mer restricted än föregångarna och .....
hmm vet inte hur ja ska förklara men ni kanske förstår vad jag försker säga.

Permalänk
Medlem

Jag har slutat spela BO för att när man får sådana solklara lägen att han skulle bara dö, men han gör det inte! Jag tycker inte att spelat känns klart...Jag hade hellre väntat en månad mer och fått ett grymt spel än att få ett knappt ospelbart spel Jag vet inte om jag kanske överdriver lite men jag gillar verkligen inte BO längre. Hade man bara uppgraderat COD4 med bättre grafik och lite nya vapen så hade det slagit igenom och blivit game of the year i flera år i rad!

Nu är det COD4 och MW2 som jag kör

Visa signatur

| i7 6700K | GTX 980 | Noctua NH-D15 | Samsung 950 PRO NVMe 256GB | 120GB Corsair SSD | 250GB Samsung 840 Evo | 1TB Lagring | 16GB Ram | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Surface Pro 4 i5 för anteckningar i studier | Lenovo Thinkpad T490 i7 för utveckling och övriga studier |

Permalänk
Medlem

Jag håller med KJKL ett uppgraderat cod 4 hade varit guld!

Permalänk
Medlem

Jag säger, misslyckande från båda sidorna, BO är bättre än MW2 om du frågar mig, men som Erik och KJKL sa, uppdatera CoD"4"MW så får vi oss ett bra spel.

CoD1/UO, CoD2, CoD"4"MW är de bästa CoD spelen, de andra känns bara som en mjölmaskin som vill pumpa oss på pengar.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

jag tycker helt klart modern warfare å modern warfare 2 e bäst,
kändes lite som world at war va nått snabbt hopkok å blackops nått mittemellan.
på blackops händer alltid såna otroliga saker,kastar du en granat studsar den på en millimeter rörbit å landar på ett tak å rullar ner bredvid dig igen...... ja det har hänt faktist.
dual pisstolerna går inte sikta med heller å fanns nått assult rifle å kanske 1 light machine i vapenväg som va nice.
hundarna är så jäääääkla äckliga i både world at war å bo så man känner ju sig antastad

Permalänk
Medlem

black ops va kul ett tag, samma med mw2 men inget klår CoD4 så är de bara.
de spelar jag fortfarande menads jag bara spela black ops i 35 timmar och mw2 i ca 120 timmar

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

tycker blackops är riktigt kul, laggar ingenting nu heller.
dock så tycker jag att det är för lite motstånd, eller är man för grym helt enkelt?

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Skrivet av Oggaaaa:

tycker blackops är riktigt kul, laggar ingenting nu heller.
dock så tycker jag att det är för lite motstånd, eller är man för grym helt enkelt?

du är helt enkelt tung.
ne men folk har väll bara inte hunnit spela in sig,tar ju ett tag.
har inte heller sett många som är jättebra, i början va de tungt för hade problem me freezes å kunde knappt spela men nu när de flyter så tycker jag man kommer runt toppen ganska ofta,spelar iförsig mest hardcore i alla dess former så kanske därför.

Permalänk
Medlem

Cod 6 är ett uppgraderat cod 4, bara det att dom tog bort dedi servers vilket gjorde att spelet sjönk rejält i mina ögon... Föredrar dock MW2 framför BO.

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Medlem

BO och MW2 är som WoW, barn anpassat som bara den, ne, cod4 det bästa genom tiderna!

Permalänk
Medlem

Jajamen, CoD 4 är det bästa ur Call of Duty serien. Men själv tycker jag att BFBC2 är bäst

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Medlem

Tycker dom har missat lite små ditaljer i spelet som bla TS nämne med persiennen.
Har själv råka ut för nått likande då man inte kan kasta granater igenom pinnarna i staket på balkongen på Crisis kartan.
Blackops är helt ok , men tycker nog att Cod 4 med promod är riktigt grymt.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Gillar BO skarpt, det är ett bra spel o lira när man har tråkigt.

cod4 är dock det bästa cod spelet, o mw2 är det sämsta.

**edit**
flasharna var ju ditt fel, den första gick du in i och den andra klantade du till
O personligen tycker jag inte att nade grejen är så farlig heller, man spelar o lär sig, nu vet du till nästa gång att du inte kan göra så. lol

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."