Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Fint rzr1911 crack på skrivbordet

måste vara nått som inte är lagligt

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Alle22:

måste vara nått som inte är lagligt

Tror både crack och nedladdade spelet är "lagligt" men användandet av det är inte det

Dock fint å se den mappen..hmm

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Nätagget är upphöjt, så fläkten ska kunna vara neråt, vilket alla ggr underlättar kabeldragning osv.

Sedan när har dom lagt till det på antec 300? bara bra iså fall dock men har inte lagt märke till det.
På mitt 900 var det inte så så jag tog det för givet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh1ft:

Sedan när har dom lagt till det på antec 300? bara bra iså fall dock men har inte lagt märke till det.
På mitt 900 var det inte så så jag tog det för givet

Har alltid varit så.

I Antec 900 ligger agget på 4 gummikuddar. Möjligt att det går att ha agget vänt neråt, men glipan som blir är väldigt liten.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Synd att du tog en P4 som prossesor :/ skulle helst använt en E5200 Eller E5300 men verkligen snällt gjort

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nickhe:

Synd att du tog en P4 som prossesor :/ skulle helst använt en E5200 Eller E5300 men verkligen snällt gjort

Tack! , aa men han kanske ska köpa en quad senare eller så får jag hitta en E5xxx i huset ^^

Permalänk

antar att du hade 8800 gts et med från början, då det ju knappast finns nån anledning att köpa det nytt idag.

schysst dock att bygga en dator åt sin kusin, hoppas han blev gladare än min otacksamma brorsa

Permalänk
Avstängd
Skrivet av alibababert:

antar att du hade 8800 gts et med från början, då det ju knappast finns nån anledning att köpa det nytt idag.

schysst dock att bygga en dator åt sin kusin, hoppas han blev gladare än min otacksamma brorsa

joo jag hade med den från början. Kusinen blev skit glad

Permalänk
Medlem

går inte att installera xp på en sata hhd

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vicevire:

går inte att installera xp på en sata hhd

går det ju, värför inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av vicevire:

går inte att installera xp på en sata hhd

Vad snackar du om? Jag har installerad XP på mina datorer sedan SATA rev.1, och nu sitter jag på rev.3 och det rullar hur bra som helst. Det ända är att man måste trixa lite för att Trim ska fungera på SSDer med AHCI. Det är inget jag provat på, men jag har sett en hel del guider på nätet om hur man får det att funka

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk

ang xp , kallar mig inte proffs men när datateknikerna jag är med ibland köper datorer med win7/vista, och skolan kör med xp. Då ställer man in på moderkortet "sata legacy mode" om jag minns rätt.

Permalänk
Medlem

Behövs en speciel driveutin för det