" Windows 7 är inte äkta"

Permalänk
Medlem

" Windows 7 är inte äkta"

Tja! jag har windows 7 64 bit ultimate. Det funkar bra förutom att jag har problem med att det står " windows 7 är inte äkta". Det är ju ganska störande när man tex kollar film så kommer den rutan fram. Jag hade detta problem innan då jag formaterade för att göra om allt. Jag tog då att windows update inte skulle söka efter uppdateringar, då funkade det i ungefär i en vecka så idag kommer det fram igen.. Jag har testat 2 stycken Windows 7 Genuine men ingen av dom har funkat, Någon som vet hur jag kan lösa detta problemet eller om någon vet en bättre Genuine ?
Jag har testat några 2 olika men ingen funkade av dem, Hade verkligen varit tacksam om någon hjälpte mig för det problemet stör mig ganska mycket. Tack i förhand
BTW : jag har inte ett äkta windows 7 från början!
- citix

Permalänk
Avstängd
Skrivet av citix:

Tja! jag har windows 7 64 bit ultimate. Det funkar bra förutom att jag har problem med att det står " windows 7 är inte äkta". Det är ju ganska störande när man tex kollar film så kommer den rutan fram. Jag hade detta problem innan då jag formaterade för att göra om allt. Jag tog då att windows update inte skulle söka efter uppdateringar, då funkade det i ungefär i en vecka så idag kommer det fram igen.. Jag har testat 2 stycken Windows 7 Genuine men ingen av dom har funkat, Någon som vet hur jag kan lösa detta problemet eller om någon vet en bättre Genuine ?
Jag har testat några 2 olika men ingen funkade av dem, Hade verkligen varit tacksam om någon hjälpte mig för det problemet stör mig ganska mycket. Tack i förhand
BTW : jag har inte ett äkta windows 7 från början!
- citix

Vi diskuterar INTE olaglig mjukvara här. Det står i REGLERNA LÄS DOM !!! dvs om du kan läsa...

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Medlem

Jag fick samma för typ en vecka sen, jag har dock äkta Windows 7 Home Premium.

Blev aschockad när jag såg det, någon som vet vad som kan vara fel?

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem
Citat:

BTW : jag har inte ett äkta windows 7 från början!

KÖP. Där har du svaret på alla dina problem.

Permalänk
Hedersmedlem

Förmodligen beror problemen på att du inte har lyckats köpa windows. Försök igen.
*låst*