Permalänk
Medlem

Titanic 2?!

oh crap alltså, skulle kolla vilka kommande filmer och hittade Titanic 2.... otroligt :S

Visa signatur

EIZO FlexScan SX2761W 29" | ASUS Crosshair III Formula | AMD Phenom II X4 955 3.21Ghz | Corsair HX1000W | Corsair Dominator 6GB 1866 MHz DDR3 | PowerColor HD 2900 XT 1GB (CrossFire) | Western Digital VelociRaptor 300GB 10KRPM 16MB SATA | D-Link DNS-323 2TB http://www.aperture1337.com/

Permalänk
Medlem

Det är ingen uppföljare till Cameron's film. Den handlar om en ny färja döpt "Titanic II"...

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Du vet om att HMS Titanic sjönk (var det 1912?) right?

Undrar hur en uppföljare till ett sjunket skepp se ut:p

Permalänk
Medlem

Det var tydligen en plojtrailer och kommer inte att bli en film vad jag vet. Eller en person sa det, men jag vet inget mer än det.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk

Svårt att googla? Finns redan ute i USA.

The film takes place in April 2012, 100 years since the sinking of the RMS Titanic. A new luxury cruise liner, the SS Titanic II, has been christened, and is soon to embark on her maiden voyage, on the same route the Titanic took 100 years before (however Titanic II begins her voyage in the United States and is scheduled to finish in the United Kingdom).

During the voyage, effects of Global Warming force the Helheim glacier in Greenland to collapse, creating a disastrous tsunami that sends an iceberg crashing into the Titanic II, crushing the entire starboard side of the ship and putting immense pressure on the liner's turbines. As people struggle against the rising waters, the turbines eventually explode, which creates an immense fire in the middle of the listing vessel.

Then another tsunami caused by a second collapse of the Helheim glacier hits the liner capsizing her and drowning most of the people still on board the ship and killing the passengers in the lifeboats, with most of the ship flooded the Titanic II finally goes down with only the film's two main protagonists surviving as the female lead's father comes to the rescue, one of them drowning while being rescued. The one lone survivor of the disaster is then finally rescued.

Titanic II (Video 2010) - IMDb

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Det är Asylum som ligger bakom denna filmen och dom har en LÅNG radda med lågbudgetfilmer bakom sig. En av de mer kända på sistone är "Mega Shark vs Giant Octopus " som nu kommer få ett uppföljare(!) kallad "Mega Shark vs Crocosaurus".

Asylum, The [us]

Permalänk
Medlem

Ja är det inte Asylum som gjort sig ett rykte genom att göra dåliga filmer som "snor" pr och uppmärksamhet genom att heta något som en känd film, tex titanic 2.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Jag tycker Mega Shark-filmerna verkar awesome!

Permalänk
Skrivet av hjonsson:

Jag tycker Mega Shark-filmerna verkar awesome!

Har du tittat på trailers ens? Eller skojar du?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Har du tittat på trailers ens? Eller skojar du?

Hehe. Det räckte med att se omslaget på IMDB. De är i paritet med http://www.teamteabag.com/wp-content/uploads/2008/04/23228101...

Men jo, jag skojade lite.

Permalänk
Skrivet av hjonsson:

Hehe. Det räckte med att se omslaget på IMDB. De är i paritet med http://www.teamteabag.com/wp-content/uploads/2008/04/23228101...

Men jo, jag skojade lite.

Misstänkte det men man kan aldrig vara säker

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Fy fan vad jobbigt och kostsamt om man ska bärga den skiten från havet. sen rostlaga upp skiten för att sedan låta den sjunka till botten igen?

jaa suck det finns verkligen människor till allt.

Visa signatur

I am Extrazz.