Sweclockers Game Of The Year 2010

Permalänk

Sweclockers Game Of The Year 2010

Det är nu ungefär 10 dagar kvar till ett nytt år, ett år som kommer bjuda på väldigt mycket såsom Crysis 2, Mass Effect 3, kanske Battlefield 3 och kanske rent av Diablo 3 (okej, sannolikheten är minimal ). Men innan de spelen släpps måste vi bestämma oss för vilket spel som var det bästa under 2010. Så vilket tycker du var det bästa? Motivera gärna.

För min del måste jag säga Bad Company 2. Visst, det var inte ett färdigt spel som släpptes, men ett förbannat kul sådant. Nu är det så gott som fixat, och jag kan sätta mig, snart ett år efter release, och spela och fortfarande känna att fyfan vad roligt detta är!

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Fallout New Vegas, allt var underbart i det...som en dröm

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem

Ack så många bra spel. Rösten landade på Mass Effect 2, av rent personlig preferens

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Vrf finns inte HoN med? det är det enda spel som jag spelar online atm.. och minecraft

Visa signatur

Kom ihåg att ''Citera" mig ifall ni vill ha svar

Intel i5-4460 | GTX 760 | MSI B85M G43 | Crucial Ballistix 8GB | Intel 335 SSD

Permalänk
Medlem

Lade min röst på BC2, haft många lyckliga timmar med det.

Permalänk
Medlem

Civilization V, helt klart!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Mass Effect 2 har aldrig spelat ett singelplayer spel så mycket!

Visa signatur

Amd 1055T @ 3.5ghz | Corsair 16382mb 1600 MHz 9-9-9-24 | MSI GeForce 680| Asus M5a88-M | Intel 330 120GBx2 + WD 500GB Green + WD 1000GB Black + WD 2000GB Green x2 | AX 850 | Windows 7PRO x64 | Define R3 White

Permalänk

ME2 utan tvekan, har aldrig fastnat i ett spel så otroligt mycket någon gång tidgare

Permalänk
Hedersmedlem

ME2 all the way, all the day.

Heja Commander Shepard!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Röstade på Fallout:NV.. men red dead redemption är nog det bästa enlight mig.

Permalänk
Medlem

Mass Effect 2. Allt ner till den utsökta boxarten (collector's edition, standard var äcklig) var ren och skär kärlek.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sup~:

Röstade på Fallout:NV.. men red dead redemption är nog det bästa enlight mig.

Red Dead Redemption är ett konsolspel, inget datorspel.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

Minecraft. Så min röst gick till "Annat" ;D

Permalänk

Helt klart ME 2, Biowares RPG spel är jag jävligt svag för. Uppskattade Fallout också men "once you go Bioware you never go back".

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

Jobbigt å bara kunna lägga min röst på 1, SC2 och ME2 är mina favoriter 2010. Rösten föll dock på SC2!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Jag röstade på BC2, bästa multiplayern jag lirat. Hade jag haft två röster hade jag lagt den andra på ME2!!

Visa signatur

5800X3D, ASUS TUF 4080 , 32 GB G.SKILL Tridentz 3600cl16, Gigabyte x570 wifi pro, Samsung 960 EVO 512GB, Corsair SF750, Xtia Xproto-L

Permalänk
Medlem

Går inte att säga att ME2 va buggfritt men i jämförelse med exvis. New Vegas var det som dag o natt.

Shepard FTW.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Mass Effect 2

BioWare <3

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem

Minecraft och LoL?:( BLC?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk

Suck? bara ny skit? vad har hänt med de gamla godinagrna?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Red Dead Redemption är ett konsolspel, inget datorspel.

Var står det att man måste rösta på ett datorspel? Själv valde jag Starcraft 2!

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Suck? bara ny skit? vad har hänt med de gamla godinagrna?

Tråden heter "Sweclockers Game Of The Year 2010" så vore konstigt om han tog med gamla godingar va?

Permalänk

Gogo sc2

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av guffen86:

Var står det att man måste rösta på ett datorspel? Själv valde jag Starcraft 2!

Forum > Spel > Övriga datorspel

Ett datorspel är ett datorspel, ett konsolspel är ett konsolspel. Så tolkar jag det och förövrigt fanns där inga rena konsolspel med på listan.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Skrivet av Überklass:

Forum > Spel > Övriga datorspel

Ett datorspel är ett datorspel, ett konsolspel är ett konsolspel. Så tolkar jag det och förövrigt fanns där inga rena konsolspel med på listan.

En annan kan ju tolka det som game of the year, alltså årets spel, där spel är nåde dator och konsolspel. Många av dem på listan finns ju på både konsol och dator.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

Min röst hamnar på Bad company 2.
I betan spelade vi tre kompisar, helvete vad kul.. sen så släpptes spelet, buggfixar kom, men intresset avtog typ.
Nu sitter jag i princip ensam och kör omkring i en bil som medic och dödar snipers..
men det är kul ändå

Permalänk

Av någon anledning blir spel ofta tråkiga efter betan, förutom sc såklart.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk

Cataclysm

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Medlem

Många bra spel!

Civ 5 var härligt, men inte klockrent. F! 2010 var riktigt bra, ett riktigt F1 spel till PC för första gången på många år. Starcraft II har jag lirat massor, rikigt lyckat med en episk kampanj och klockrent multiplayer men..

Rösten föll på Cataclysm, den mängd omsorg och kärlek som Blizzard lagt ner i den senaste expansionen är imponerande, spelet har blivit roligare med bättre quests och också mer utmanande!