Permalänk
Medlem

Bästa gratis spelet

Vilket är det bästa gratis spelet tycker du ?

Permalänk
Medlem

Det räcker med EN tråd!

OT: Tycker inte det finns så många bra gratisspel. En av de bättre är väl då Battlefield Heroes.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

world of tanks, är dock i beta men kommer ut i mars någon gång är det sagt
men kan ju alltid ansöka om att få betanyckel på deras hemsida.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Hedersmedlem

Notera att korspostning inte är tillåtet. Den här gången låser jag inte samtliga trådar, men i fortsättningen kommer vi inte vara lika överseende.

Permalänk
Medlem

allods online kanske, om du gillar mmo. finns dock grejer som man kanske blir tvugna o köpa iaf.... annars e spelet ett av de bästa "gratis mmo" jag kört iaf.

Visa signatur

Dator: MSI Z77A-G45, i7 3770k, Crosair 24GB, MSI 970 4G, Samsung 840 250GB, Crucial MX500 1TB, WD Green 2TB, Phanteks Evolv ATX, Be-Quiet P7 550W skärm: Asus PB238Q, Acer p193w kringutrustning: Corsair k70 RGB, Logitech 603, SMSL SA 300 + Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem

transformice.com

Permalänk

League of Legends

Visa signatur

Asrock Z77 Extreme4 | i5 3570k | 8 GB Corsair Vengeance LP | MSI HD 7870 TF3 | Samsung 830 128 GB | 2 TB Seagate Barracuda | Optiarc AD-7280S | Antec 650W | Fractal Design Arc | HTC One M8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aser:

Notera att korspostning inte är tillåtet. Den här gången låser jag inte samtliga trådar, men i fortsättningen kommer vi inte vara lika överseende.

Jag antar att TS la dem i olika kategorier för att samla gratisspel i olika genrer. Dock så ser jag inte någon vidare mening i dessa trådar ändå.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aser:

Notera att korspostning inte är tillåtet. Den här gången låser jag inte samtliga trådar, men i fortsättningen kommer vi inte vara lika överseende.

okej förlåt är ny på forumet.

Permalänk
Medlem

började nyss spela lord of the rings online. Riktigt bra måste jag säga att det är. Det enda jag tycker är lite drygt är alla människor i det, få som vill köra group quest mm

kolla in det The Lord of the Rings Online - Play for Free!

PM'a gärna mig om ni planerar att börja spela

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Entropia Universe. Är inte bara gratis, Du kan tjäna pengar i spelet.

Entropia Universe Portal

Visa signatur

[ MacBook Air (2011) 11,6¨ 1,6Ghz i5 128GB 4GB ]
[ Fractal Design Define R3, Vit | i7 950, 3.06GHz | GeForce GTX 470 SOC 1280MB | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Corsair SSD Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | Corsair AX 850W 80+ GOLD ]

Permalänk
Medlem

LoL:)

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bread_:

började nyss spela lord of the rings online. Riktigt bra måste jag säga att det är. Det enda jag tycker är lite drygt är alla människor i det, få som vill köra group quest mm

kolla in det The Lord of the Rings Online - Play for Free!

PM'a gärna mig om ni planerar att börja spela

Vi säger att du letar grupp för barrow downs (~lvl 25). Den tid det tar dig att först och främst hitta en grupp, och fullfölja instancen gör att du tjänar mer på att questa solo, med vanliga quest. Därav finns det inte speciellt många som kör fellowship quests när man levlar. Det finns dock undantag.

Btw vilken server började du lira på? Lirat i ca 3 år på [EN]Eldar, där finns det även globallff(userchat, som gör att man inte behöver leta grupp i ett specifikt område)

Visa signatur

Intel i7 8700k 5,2Ghz@1,4v Delidad | Asus MAXIMUS XI HERO Z390 | ASUS EKWB RTX 3090 | 32GB G.skill 3200mhz | 2*500GB SAMSUNG EVO 860 | 2*1TB WD SN750 | Full custom loop | Thermaltake x71 | LG OLED CX48

Permalänk
Medlem

Trackmania, absolut! Finns inget bättre spel för att dra på tiden och få lite småryck av ibland

Visa signatur

Don't Drink And Drive, Take a Smoke And Fly! ʁ

Permalänk
Medlem
Skrivet av sockfan:

Vi säger att du letar grupp för barrow downs (~lvl 25). Den tid det tar dig att först och främst hitta en grupp, och fullfölja instancen gör att du tjänar mer på att questa solo, med vanliga quest. Därav finns det inte speciellt många som kör fellowship quests när man levlar. Det finns dock undantag.

Btw vilken server började du lira på? Lirat i ca 3 år på [EN]Eldar, där finns det även globallff(userchat, som gör att man inte behöver leta grupp i ett specifikt område)

Ja det är just detta som gör att det suger lite och känns mer som ett singel player spel, blir det bättre i 50?

har inte spelet på denna datorn men tror jag spelar på [EN]Gilidan eller motsv

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS

Permalänk
Medlem

Need for speed world om du gillar enkla bilspel, du kan cruisa runt på egen hand samt tävla mot andra online förare.

Permalänk
Medlem

Quakelive - Gratis Quake3arena med lite modifieringar gällande vapen balansen, perfekt för en gammal quake3 räv som mig när man blir lite sugen på att gibba loss.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-A GAMING | PowerColor Radeon RX 7800 XT 16GB Hellhound | AMD Ryzen 7 5800X3D | Arctic Liquid Freezer II 280mm | Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3600 MHz LPX | Corsair 780T Big Tower Vit | Pure Power 12 M 1000W 80 Gold | WD BLACK SN750 SE 1TB NVMe™ SSD | Kingston NV2 2TB | Segate Barracuda 3TB | Alienware AW2721D 27" G-Sync 1440P@240hz |
It aint about power, it's about balance!

Permalänk
Medlem

Battlefield play 4 free kan man ju försöka fixa en beta nyckel till har själv fått en

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

League of Legends för h..vete! Dra ihop ett gäng kompisar och börja spela.

Visa signatur

||Phenom II X4 955 3,2Ghz||HD 5850||4GB||1TB||Asus M4785TD||Windows 7||

Permalänk
Medlem

League of Legends

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bread_:

Ja det är just detta som gör att det suger lite och känns mer som ett singel player spel, blir det bättre i 50?

har inte spelet på denna datorn men tror jag spelar på [EN]Gilidan eller motsv

Kan hålla med dig till viss del, men låglevel content är inte så prioriterat om vi säger så. Den stora skillnaden kommer på lvl 54-60 för 10 radiance seten i moria, seten för alla klasser är bra allround vilket gör att det är lätt att hitta en grupp.

Visa signatur

Intel i7 8700k 5,2Ghz@1,4v Delidad | Asus MAXIMUS XI HERO Z390 | ASUS EKWB RTX 3090 | 32GB G.skill 3200mhz | 2*500GB SAMSUNG EVO 860 | 2*1TB WD SN750 | Full custom loop | Thermaltake x71 | LG OLED CX48

Permalänk
Medlem
Skrivet av Galna_Dvärgen:

League of Legends för h..vete! Dra ihop ett gäng kompisar och börja spela.

Har redan kört LoL i ca 6 månader så , fast hittade spelet för ca 1 år sen faktist ett riktigt bra spel