Permalänk
Avstängd

Asheileon jag får återkomma med rätt vikt när allt är vägt. Damm kan ställa till det (usch nu började jag oroa mig )

Permalänk
Skrivet av phuden:

Asheileon jag får återkomma med rätt vikt när allt är vägt. Damm kan ställa till det (usch nu började jag oroa mig )

Några såna vid insugen på rads'en Aquatuning - DIN VATTENKYLNINGS OCH - Lüfterfilter Mesh 120mm Rahmen schwarz Lüfterfilter Mesh 120mm Rahmen schwarz 80024 så borde du iaf inte behöva rensa dem lika ofta

Permalänk
Medlem

Härligt overkill!!

Permalänk

Inte ens lite vacker.... Jag ser de väl som själva sporten att bygga in raddarna i chassit och få det snyggt? Tyngden får man ju räkna med Mitt lian li v2010 bygge väger närmare 45kg...

Visa signatur

Black Legend:Asus P8Z68, 2600k, 16gb Corsair Vengance,GTX580, Silverstone Strider 1,5kw, @ Custom H2O
Htpc: Asus P7P55DE, Core i5 760, 8gb Kingston Hyper-X, Asus GTX 465, Silverstone Strider 850w,4,5TB @ Custom H2O
Htpc2: Bitfenix Prodigy, Asus E45M1-I, 8gb Corsair vengance LP, 80gb ssd, 150w Pico

Permalänk
Medlem

fantastisk!

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Inaktiv

Köp ett störe Chassi som typ 800D

Permalänk
Medlem

Den där lär ju kyla en cola på nolltid