Ny trailer för Crysis 2

Permalänk
Skrivet av nickelodeon:

kan man prova beta ?

Det kommer ingen pc beta.

Skrivet av Lambi:

Dags för 580 sli då ...

6990 Cf

Skrivet av Nembo:

Tror ni dom släpper sandbox-mode som dom gjorde med ettan?

Ja en sandbox kommer.

Skrivet av Realgunsmoke:

jag känner mig lite besviken, bara en massa aliens...

Ursäkta men det finns en story.

Skrivet av VictorY23:

Epic awesome, trevligt att man kan hoppa/strafe'a och skjuta samtidigt : )

Sluta vara cool nu Victor. Oskar är en spy! kolla bakom dig.//
jul träning för swct. Cya there

Permalänk
Medlem
Skrivet av thereal_twisted:

Jag gillade Crysis skarpt, ända tills det kom massa aliens. Tröttnade lite smått då faktiskt.

samma här

Permalänk
Avstängd
Skrivet av liverpool7777:

Det kommer ingen pc beta.

6990 Cf

Ja en sandbox kommer.

Ursäkta men det finns en story.

Sluta vara cool nu Victor. Oskar är en spy! kolla bakom dig.//
jul träning för swct. Cya there

inge pc beta

Permalänk
Musikälskare

Detta kommer bli intressant

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Synd bara att de skippat utomhusmiljöerna. Enligt Gamereactor så är det sjukt linjärt nu.

Det är väldigt snyggt, men att det är i en stad gör det inte lika imponerande. bara att vänta på en Crysis 1 mod, då jävlar.

Visa signatur

[Cooler Master Elite 430[Intel Core i5 3570K] [Gigabyte Gtx 670 2Gb OC] [Asus P8Z77-V] [Corsair 8Gb XMS3] [Corsair 650W] [Samsung 840EVO 120Gb] [Samsung F3 500Gb HDD]

Permalänk
Skrivet av Oskalliator:

Synd bara att de skippat utomhusmiljöerna. Enligt Gamereactor så är det sjukt linjärt nu.

Det är väldigt snyggt, men att det är i en stad gör det inte lika imponerande. bara att vänta på en Crysis 1 mod, då jävlar.

Tur att det kommer finnas en sandbox så man kan göra multiplayer kartor i djungel då

Permalänk
Skrivet av liverpool7777:

Tur att det kommer finnas en sandbox så man kan göra multiplayer kartor i djungel då

Bra! Tur att de inte gör en Infinity Ward

Jag tror inte ens att det kommer dröja 2 månader innan nån har återskapat någon bana från första Crysis i Cryengine 3. Det blir nog sjukt najs

Visa signatur

[Cooler Master Elite 430[Intel Core i5 3570K] [Gigabyte Gtx 670 2Gb OC] [Asus P8Z77-V] [Corsair 8Gb XMS3] [Corsair 650W] [Samsung 840EVO 120Gb] [Samsung F3 500Gb HDD]

Permalänk
Avstängd

den kommer väl heta sandbox 3

Permalänk
Skrivet av nickelodeon:

den kommer väl heta sandbox 3

Japp cryengine 3 med sandbox 3
Crytek | MyCryENGINE
Crysis 2 Editor Video (Cryengine 3 Sandbox) | N4G

Permalänk
Avstängd
Skrivet av liverpool7777:

bli kul att se på. bli kul när crysis 3 kommer ut

Permalänk
Skrivet av nickelodeon:

bli kul att se på. bli kul när crysis 3 kommer ut

Hoppas det blir Pc Exclusive.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Ja, men de sade också att Crysis 1 skulle flyta bättre på quads...Vilket det definitivt inte gjorde

Permalänk
Skrivet av dunis90:

Ja, men de sade också att Crysis 1 skulle flyta bättre på quads...Vilket det definitivt inte gjorde

Ja de flöt väl bättre än dual core?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av dunis90:

Ja, men de sade också att Crysis 1 skulle flyta bättre på quads...Vilket det definitivt inte gjorde

Ja det kanske de gjorde, jag vet inte. Det var en rättelse till ditt inlägg inte vad Crytek har uttalat sig om. Tänk om någon läser ditt inlägg och tror att Crytek gått ut med att Crysis 2 stödjer 6 kärnor, inte så trevligt med fel fakta:)
(Fan vad detta inlägg käns onödigt)

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Fyfan... crysis 1 var ju tokigt nice till det kom alliens... så kommer tvåan bara vara en alien shooter... blää! Jag vill smyga runt i prickskjuta nord koreaner från en buske :<

Permalänk
Medlem
Skrivet av J-Ballz:

Det är verkligen sjukt uttjatat med aliens som fiender i spel.

Men det är inte människor

IMHO så var den där banan i 1:an där man flyter omkring i gravitationslöst tillstånd ganska rolig. Har inte lika höga förväntningar på 2:an dock, tycker inte stadsmiljö passar ett sånt här spel.

Visa signatur

FT02B • HX620W • P5E Deluxe @ PL11 • Yorkfield Q9450 C1 lappad @ 440x7,5 = 3,3GHz @ 1,380V w/ NH-D14 • 2x2 + 2x1 GB DDR2 @ 880MHz 5-5-5-18 • Palit 55nm GTX260 Sonic • Xonar DX • 36GB Raptor • 3TB Caviar Green • U2713HM • W7 x64 • Ikari Laser • Sidewinder X6

Permalänk
Medlem
Skrivet av J-Ballz:

Det är verkligen sjukt uttjatat med aliens som fiender i spel.

Vad är inte uttjatat? Duvor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Det känns lite som att konsollerna håller tillbaka spelutvecklingen. Det verkar lite som att spelen inte får se för bra ut så att den gamla Xbox 360 och playstation 3 ska kunna hänga med och att de ska få spel sålda till dessa. Skulle allt vara väldigt mycket snyggare på pc så skulle ju konsollversionerna verka alltför kassa.

De kanske inte är alla spel som de är så stor skillnad på med dom jag har jämfört så är de redan väldigt mycket snyggare på pc

Permalänk

Blir säkert fruktansvärt bra grafik, men det hjälper inte mig när spelet antagligen tar slut inom 10 timmar.

Jag vill ha spel som fallout 3/fallout: new vegas, som man kan spendera hundratals timmar på och fortfarande tycka är kul. Jag offrar mer än gärna den senaste grafiken för spelkänsla, kan lika väl titta på 3D mark 11 hellre än att spela Crysis 2.

Visa signatur

Arch Linux

Permalänk
Skrivet av Johnny Calibanio:

Blir säkert fruktansvärt bra grafik, men det hjälper inte mig när spelet antagligen tar slut inom 10 timmar.

Jag vill ha spel som fallout 3/fallout: new vegas, som man kan spendera hundratals timmar på och fortfarande tycka är kul. Jag offrar mer än gärna den senaste grafiken för spelkänsla, kan lika väl titta på 3D mark 11 hellre än att spela Crysis 2.

Man spelar ju inte bara singleplayer Jag tror spelet kommer leva ett bra tag tack vara att man kan modda och göra egna kartor...

Permalänk
Medlem
Skrivet av liverpool7777:

Man spelar ju inte bara singleplayer Jag tror spelet kommer leva ett bra tag tack vara att man kan modda och göra egna kartor...

Man kan modda och göra egna kartor till crysis 1, Editorn finns på crysis cd:en.

Visa signatur

Intel pentium 3.0ghz @ 3.5ghz
ATI Radeon HD 3850
alltså en skräpdator...

Permalänk
Medlem
Skrivet av liverpool7777:

...
6990 Cf
...

blir skönt att se när du får negativ cfskalning om du försöker köra quadfire
hoppas dock det fungerar bättre på atikort än ettan :S
tre st 6970 skulle nog vara optimalt.

Permalänk
Skrivet av Dalton Sleeper:

hoppas dock det fungerar bättre på atikort än ettan :S
tre st 6970 skulle nog vara optimalt.

Det hade vart trevligt, men jag är inte så säker på det då nvidia har pumpat in 2 miljoner dollar i projektet..

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk
Medlem

Jag tycker att crysis 1 har bättre grafik än vissa ny spel som finns på marknaden, så det skall bli kul att se vad crysis 2 har att erbjuda.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av racso:

Jag tycker att crysis 1 har bättre grafik än vissa ny spel som finns på marknaden, så det skall bli kul att se vad crysis 2 har att erbjuda.

jätte bra om sweclockers kan göra en swe server på crysis 2 . att alla swe kan spela där

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lullebulle:

Fyfan vilket störande pipljud dom lagt in i videon....

word

Permalänk
Medlem

Sandboxen ser grymt bra ut!